@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
29 jun, 2012 20:17 |
|
Twix
Elev |
Nu ska jag se på Kalle och chokladfabriken och äta twix
29 jun, 2012 20:25 |
|
LunaLovegood1
Elev |
29 jun, 2012 20:37 |
|
Twix
Elev |
Men tänk om jag vill försvinna då? Jag har faktiskt plopp också, fast jag är mer sugen på twix x) 29 jun, 2012 20:39 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av Twix: Men tänk om jag vill försvinna då? Jag har faktiskt plopp också, fast jag är mer sugen på twix x) Försvinn hit, glöm inte ploppen till mig då =)
29 jun, 2012 20:40 |
|
Twix
Elev |
Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av Twix: Men tänk om jag vill försvinna då? Jag har faktiskt plopp också, fast jag är mer sugen på twix x) Försvinn hit, glöm inte ploppen till mig då =) En liten stund då :] *ge plopp som det står "PUSS" på till dig* 29 jun, 2012 20:42 |
|
Borttagen
|
Jo men faktiskt.
Visste ni att inombords så är jag en gurkstav och mitt husdjur är en dammråtta? 29 jun, 2012 20:43 |
|
ginnyw123
Elev |
29 jun, 2012 20:45 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av Twix: Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av Twix: Men tänk om jag vill försvinna då? Jag har faktiskt plopp också, fast jag är mer sugen på twix x) Försvinn hit, glöm inte ploppen till mig då =) En liten stund då :] *ge plopp som det står "PUSS" på till dig* Aaw ♥ *ger dig detta=* ♥
29 jun, 2012 20:45 |
|
Borttagen
|
29 jun, 2012 20:46 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen