@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
joel9324
Elev |
29 jun, 2012 17:00 |
|
Borttagen
|
Men ååh, jag vill att det ska komma en tredje säsong av Neo Angelique Abyss.
</3 29 jun, 2012 17:17 |
|
scarhead
Lärare |
29 jun, 2012 17:19 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
JAAAAAAAAAAAAAAA!!!
Nu har jag hittat rätt låt!!!! Nu ska jag skriva på min ff. 29 jun, 2012 17:31 |
|
MonsterCookie
Elev |
May I point out that I have Williams autograf på både min hand och papper, Tora, Filip Winther och Andreas Haglunds autografer på papper, samt att jag har kramat Andreas och gett honom en present med min kompis som han blev jätteglad över och att Tora har gjort silly faces mot min kamera och att Filip är så jävla sjukt underbart snäll så det går inte omfg best day ever gah?
Och Alice..., JAG FÖRSÖKTE HITTA DIG MEN DET GICK INTE </3 wolfstar deserved better. 29 jun, 2012 17:38 |
|
scarhead
Lärare |
29 jun, 2012 18:07 |
|
Borttagen
|
Oavsett hur dåligt jag än mår så kommer alltid "min" sir Viktor att få mig att le ♥
29 jun, 2012 18:08 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Nu ska jag fixa FREDAGSMYS!!!
29 jun, 2012 18:19 |
|
Solkatten
Elev |
Åh, jag vill också bli så bra på att bygga hus som TheCurtisParadisShow ;_; Sjukt avundsjuk
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 29 jun, 2012 18:48 |
|
Dini99
Elev |
Glee. Glee, glee, glee. ♥
"What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 29 jun, 2012 20:01 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen