Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 5732 5733 5734 ... 30034 30035 30036
Användare Inlägg
Solkatten
Elev

Avatar


Ingen som vet hur man startar Fraps?

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

29 jun, 2012 15:44

Tonks_xD
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:
Varför har jag i mina hörlurar även fast jag inte lyssnar på musik? xD


Det där händer mig väldigt ofta. Jag märker typ efter en timme att jag fortfarande har hörlurar på fast jag slutade lyssna på musik för länge sen. Man kanske har några gener som gör oss "lata" när det gäller såna banala saker som att ta av sig hörlurar? ^^


Jag tycker det är skönt xD

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.perezhilton.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2013%2F11%2Ftumblr_mwssqid9tm1st1gd4o1_250.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2F61687f783855c7ae0c7dc69c1971e9a3%2Ftumblr_mwqyo0Q1B81srwm0lo1_500.gif

29 jun, 2012 15:44

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Tonks_xD:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:
Varför har jag i mina hörlurar även fast jag inte lyssnar på musik? xD


Det där händer mig väldigt ofta. Jag märker typ efter en timme att jag fortfarande har hörlurar på fast jag slutade lyssna på musik för länge sen. Man kanske har några gener som gör oss "lata" när det gäller såna banala saker som att ta av sig hörlurar? ^^


Jag tycker det är skönt xD

Jag med .... av någon konstig anledning xD Hahah.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

29 jun, 2012 15:46

Borttagen

Avatar


Funderar på att köpa låtarna från deluxe-verisionen av Ed Sheerans skiva på iTunes (dvs. de låtarna som inte är med på den vanliga verisionen) men vet inte om jag vill spendera.. vad blir det? 48 kr på fyra låtar.. jag kanske klarar mig utan någon av de..

29 jun, 2012 15:46

celina
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Funderar på att köpa låtarna från deluxe-verisionen av Ed Sheerans skiva på iTunes (dvs. de låtarna som inte är med på den vanliga verisionen) men vet inte om jag vill spendera.. vad blir det? 48 kr på fyra låtar.. jag kanske klarar mig utan någon av de..

tanka ba

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_luqbw1H83s1qzr7oy.gifInstagram: celinawestberg

29 jun, 2012 15:54

Borttagen

Avatar


Skrivet av celina:
Skrivet av Borttagen:
Funderar på att köpa låtarna från deluxe-verisionen av Ed Sheerans skiva på iTunes (dvs. de låtarna som inte är med på den vanliga verisionen) men vet inte om jag vill spendera.. vad blir det? 48 kr på fyra låtar.. jag kanske klarar mig utan någon av de..

tanka ba


Haha, det blir bara sämst kvalité då XD Sen klarar jag mig utan en av låtarna och hade en annan av de så det blev två låtar för 24 kr.

29 jun, 2012 15:58

celina
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av celina:
Skrivet av Borttagen:
Funderar på att köpa låtarna från deluxe-verisionen av Ed Sheerans skiva på iTunes (dvs. de låtarna som inte är med på den vanliga verisionen) men vet inte om jag vill spendera.. vad blir det? 48 kr på fyra låtar.. jag kanske klarar mig utan någon av de..

tanka ba


Haha, det blir bara sämst kvalité då XD Sen klarar jag mig utan en av låtarna och hade en annan av de så det blev två låtar för 24 kr.


beror ju på varifrån du tankar isf skulle aldrig betalat men det är ju inte spec mycket

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_luqbw1H83s1qzr7oy.gifInstagram: celinawestberg

29 jun, 2012 15:59

Borttagen

Avatar


Hade skattjakt på kollot! Vi hete The Best Team Ever
Våran ramsa:
We are the best team ever we are to kick your butt yhea!

29 jun, 2012 16:03

Borttagen

Avatar


Jag vill att Ida ska komma hem till Uppsala igen så hon kan lägga upp alla bilder på fb från Meetupen med Willi och Tora som hon var på idag..

29 jun, 2012 16:07

Katla
Elev

Avatar


Jag var inte inloggad på en hel dag, och får två uppåttummar
#SWAG

♏︎

29 jun, 2012 16:55

1 2 3 ... 5732 5733 5734 ... 30034 30035 30036

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.