@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LunaLovegood1
Elev |
29 jun, 2012 15:14 |
|
Solkatten
Elev |
Varför har jag i mina hörlurar även fast jag inte lyssnar på musik? xD
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 29 jun, 2012 15:30 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Varför har jag i mina hörlurar även fast jag inte lyssnar på musik? xD Det där händer mig väldigt ofta. Jag märker typ efter en timme att jag fortfarande har hörlurar på fast jag slutade lyssna på musik för länge sen. Man kanske har några gener som gör oss "lata" när det gäller såna banala saker som att ta av sig hörlurar? ^^ 29 jun, 2012 15:32 |
|
Solkatten
Elev |
Någon som vet hur man startar Fraps? xD
InspiredPsycho - Men även nu när jag vet om det så tar jag mig inte av dem xD "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 29 jun, 2012 15:36 |
|
Dini99
Elev |
Lizzie Lovegood: Disa gilla den också... ♥
"What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 29 jun, 2012 15:41 |
|
GinnyOlivia
Elev |
29 jun, 2012 15:43 |
|
Solkatten
Elev |
Vill skriva på en fanfic men är för lat ;_;
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 29 jun, 2012 15:43 |
|
Borttagen
|
Wiii♥ (jag tog bort den för jag såg så ful ut :c) 29 jun, 2012 15:43 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Varför har jag i mina hörlurar även fast jag inte lyssnar på musik? xD Det där händer mig väldigt ofta. Jag märker typ efter en timme att jag fortfarande har hörlurar på fast jag slutade lyssna på musik för länge sen. Man kanske har några gener som gör oss "lata" när det gäller såna banala saker som att ta av sig hörlurar? ^^ Händer mig ofta. Men ofta är det för att jag stannade musiken för att prata med någon, kolla på något klipp på youtube eller liknande. och när det är slut, så glömmer jag stara musiken igen och glömmer att hörlurarna är kvar. Har även råkat glömma ta av dem när jag varit påväg att gå ifrån datorn >.<
29 jun, 2012 15:44 |
|
Dini99
Elev |
Skrivet av Borttagen: Wiii♥ (jag tog bort den för jag såg så ful ut :c) Nej, den var fin! :O Ta inte bort den! ♥ "What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 29 jun, 2012 15:44 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen