vad gör du just NU?
Forum > Off Topic > vad gör du just NU?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
soratanaka
Elev |
Lägger till OTP-taggen på Romione-bilder. lol
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 16 okt, 2011 15:07 |
|
Wingardium Leviosa
Elev |
16 okt, 2011 15:15 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Wingardium Leviosa: Lyssnar på julsånger... This. c: http://www.youtube.com/watch?v=Nvhqxzqy_bA 16 okt, 2011 15:42 |
|
Nattis00
Elev |
lyssnar på someone like you med Adele...
Börjar nästan gråta! den är så bra!!!!! ____________________________ Ron is in my ♥ 16 okt, 2011 15:47 |
|
soratanaka
Elev |
Taggar Johnny English II!
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 16 okt, 2011 15:50 |
|
adliitam
Elev |
16 okt, 2011 15:56 |
|
mellanrum
Elev |
Lyssnar på MCR och tänker på vad jag ska ha på min nästa fanart. Har också lite ångest över att jag borde göra läxor fast jag inte gör det.
16 okt, 2011 15:58 |
|
Noctum
Elev |
16 okt, 2011 16:12 |
|
Ida S
Lärare |
Läser 1984. Den ÄR jättebra och allt, men jag DÖR av att jag måste skumma igenom allt så fort för att hinna läsa ut den tills i morgon ._. dubbelplusobra.
"we live together, and harry does all the cooking." 16 okt, 2011 16:21 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Tuggar på en smörgås men honing
16 okt, 2011 16:24 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen