Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

[LÅST] One Direction

Forum > Off Topic > One Direction

1 2 3 ... 572 573 574 ... 1330 1331 1332
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


July 23, 2010, 8:22 pm
We love you guys ♥

Sitter med en kompis' Dare to Dream bok, och ikväll ska jag se Up All Night Tour DVD'n igen C:

23 jul, 2012 15:17

Bombarda
Elev

Avatar



Kärlek till alla!

23 jul, 2012 15:20

Solkatten
Elev

Avatar


Hahah xD

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

23 jul, 2012 15:43

melle-hjrta
Elev

Avatar


Skrivet av Bombarda:
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi48.tinypic.com%2F2wdaxom.jpg

Finner inga ord om hur mycket jag hatar när folk skriver att det hatar någon!!
Vad är hela poängen med det, hon kommer ju dessutom inte gilla han mer efter att hon sagt det? Han blir inte snyggare heller om hon nu tror det... Asså seriöst

För mig är han super fin och har en jätte vacker röst


Jag är ingen directioner direkt, de sjunger bra och sånt. Men jag är inte direkt ett stort fan av de. Men seriöst! Vilken patetisk människa, att skriva att någon förstör ett band för att den är ful! Och Niall är definitivt inte ful! Alla är vackra på sina egna sätt. Och Niall är ju fan as snygg
Tycker bara att det är patetiskt att lägga ner tid på att skriva en sån elak tweet!

23 jul, 2012 16:22

MonsterCookie
Elev

Avatar


23 Juli.
Det är nu jag borde skriva ett långt, fint, nej-sluta-jag-börjar-gråta-så-rörande tacktal eller något sådant, men jag tror inte jag klarar det; håller redan på att få ett breakdown av alla posts på tumblr.
Så ja.
Grattis på födelsedagen, killar. Två år. Wow.
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_m7lydre3eq1qdd6kko11_500.gif
snor pretty gif från tumblr shh

wolfstar deserved better.

23 jul, 2012 18:29

Shaunee
Elev

Avatar


Grattis på Födelsedagen!
L♥ve you, boys!

23 jul, 2012 18:33

Little J
Elev

Avatar


Grattis, killar! I ♥ U!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F38.media.tumblr.com%2Ff847a499e6a32584633759b96da7b900%2Ftumblr_n0qreqt2H31rr4fbbo3_500.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fcdn2.teen.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2013%2F08%2Fdylan-obrien-birthday-august-26-2013-gifs-collins-rph.gif

23 jul, 2012 18:35

Borttagen

Avatar


MonsterCookie: "Du kan inte rösta på fler inlägg idag" fuuuuu

jag lyssnar på Torn om och om igen
all the feelings

23 jul, 2012 18:57

Detta inlägg ändrades senast 2012-07-23 kl. 21:02
Antal ändringar: 1

MonsterCookie
Elev

Avatar


^De spelade torn på radion idag och jag dog nästan

wolfstar deserved better.

23 jul, 2012 19:04

Optic
Elev

Avatar


Skrivet av MonsterCookie:
^De spelade torn på radion idag och jag dog nästan


gjorde de?
omg!!

orkar inte heller skriva något, dör snart av alla feelings...

23 jul, 2012 19:38

1 2 3 ... 572 573 574 ... 1330 1331 1332

Forum > Off Topic > One Direction

Du får inte svara på den här tråden.