One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
July 23, 2010, 8:22 pm
We love you guys ♥ Sitter med en kompis' Dare to Dream bok, och ikväll ska jag se Up All Night Tour DVD'n igen C: 23 jul, 2012 15:17 |
|
Bombarda
Elev |
Kärlek till alla! 23 jul, 2012 15:20 |
|
Solkatten
Elev |
Hahah xD
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 23 jul, 2012 15:43 |
|
melle-hjrta
Elev |
Skrivet av Bombarda: ![]() Finner inga ord om hur mycket jag hatar när folk skriver att det hatar någon!! Vad är hela poängen med det, hon kommer ju dessutom inte gilla han mer efter att hon sagt det? Han blir inte snyggare heller om hon nu tror det... Asså seriöst För mig är han super fin och har en jätte vacker röst Jag är ingen directioner direkt, de sjunger bra och sånt. Men jag är inte direkt ett stort fan av de. Men seriöst! Vilken patetisk människa, att skriva att någon förstör ett band för att den är ful! Och Niall är definitivt inte ful! Alla är vackra på sina egna sätt. Och Niall är ju fan as snygg Tycker bara att det är patetiskt att lägga ner tid på att skriva en sån elak tweet! 23 jul, 2012 16:22 |
|
MonsterCookie
Elev |
23 Juli.
Det är nu jag borde skriva ett långt, fint, nej-sluta-jag-börjar-gråta-så-rörande tacktal eller något sådant, men jag tror inte jag klarar det; håller redan på att få ett breakdown av alla posts på tumblr. Så ja. Grattis på födelsedagen, killar. Två år. Wow. ![]() snor pretty gif från tumblr shh wolfstar deserved better. 23 jul, 2012 18:29 |
|
Shaunee
Elev |
Grattis på Födelsedagen!
L♥ve you, boys! 23 jul, 2012 18:33 |
|
Little J
Elev |
23 jul, 2012 18:35 |
|
Borttagen
|
MonsterCookie: "Du kan inte rösta på fler inlägg idag" fuuuuu
jag lyssnar på Torn om och om igen all the feelings 23 jul, 2012 18:57
Detta inlägg ändrades senast 2012-07-23 kl. 21:02
|
|
MonsterCookie
Elev |
^De spelade torn på radion idag och jag dog nästan
wolfstar deserved better. 23 jul, 2012 19:04 |
|
Optic
Elev |
gjorde de? omg!! orkar inte heller skriva något, dör snart av alla feelings... 23 jul, 2012 19:38 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen