@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
^ kanske det... jag är ganska van, men det är så irriterande. så är man sjuk också, och jag kunde inte åka till Växjö på Felix Felicis, så ja :c
just great.. (y) 29 jun, 2012 11:30 |
|
Hp Luna
Elev |
Jag är glad för att jag samlade ihop poäng till gryffidor!
Och så har jag myyysiga tofflor och shorts på mig.. Och jag har inte ätit frukost! BUS, BUS! o_O Min tumblr
29 jun, 2012 11:31 |
|
Borttagen
|
det här blir ju bara bättre och bättre...
inte alls. 29 jun, 2012 11:41 |
|
ginnyw123
Elev |
29 jun, 2012 11:42 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag har precis skapat ett eget forum... :3 Okej, inte precis just nu, utan några månader sedan, men jag glömde bort den. Men nu hittade jag den igen och har börjat fixa till sidan lite mer. Det är typ som Mugglarportalen, fast med hungerspelen. ^^ Det handlar såklart inte bara om hungerspelen(mugglis handlar ju inte bara om HP heller). Ni får gärna bli medlem där. Sidan heter Hungerspelsportalen. Eheh. Kreativ, I know. ANYWAAAY, det är verkligen inte klart än, utan jag håller fortfarande på att uppdaterar och fixar massor av saker, men bestämde mig ändå för att låta er bli medlemmar redan nu. Spoiler: Tryck här för att visa! Jag vet att det finns massor av sånna här sidor som mugglisar har skapat, men hoppas ni vill bli medlem ändå. ♥ kommer bli medlem!!! Åh, vad kul! 29 jun, 2012 11:43 |
|
Borttagen
|
Skrivet av ginnyw123: Skrivet av Borttagen: det här blir ju bara bättre och bättre... inte alls. Har det hänt något? Inte mer än vanligt.. 29 jun, 2012 11:46 |
|
Solkatten
Elev |
Seriöst. Nu i juni måste jag ha drömt om skolan minst sex gånger O.o Vad är det för fel på mig? xD
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 29 jun, 2012 11:48 |
|
ginnyw123
Elev |
29 jun, 2012 11:52 |
|
Solkatten
Elev |
http://www.mugglarportalen.se/forum.php?topic=20618&page=1#forum.php?topic=20619
^ Snälla, någon som vet en massa fusk till The Sims 1? :3 "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 29 jun, 2012 11:54 |
|
Lills
Elev |
29 jun, 2012 12:52 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen