@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skåda det här... Alice dricker te ;__;
29 jun, 2012 00:36 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Dilemma.
Spanien - Italien i final. Jag vill inte heja på Italien men skulle vilja se ett lag som tar ner Spanien på jorden... Italien är dock inte det rätta landet och laget för det: det enda jag ser är hur unga, kaxiga italienare i laget kommer bli fett kaxiga, arroganta och få storhetsvansinne hahahaha sorry. mitt dilemma. Men jag håller förmodligen på Spanien! Blev imponerad efter Spainen - Portugal och grät en skvätt när spelarna i respektive lag gick fram till varandra och kramade om varandra. ♥ ♥ ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 29 jun, 2012 07:42 |
|
baramin
Elev |
Har bara sovit några få timmar i natt och ska orka med en Kent-konsert mellan midnatt och två. Är supertrött redan nu men kan inte somna om för allt i världen, vet inte vad problemet är. :@
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 29 jun, 2012 08:47 |
|
joel9324
Elev |
29 jun, 2012 09:04 |
|
JosefinFini
Elev |
Sitter och lyssnar på Open at the Close. Oliver Boyd and the Remembralls är så fantastiskt braaa! Deras texter! Jag börjar typ gråta... ♥
![]()
29 jun, 2012 09:05 |
|
Voldy0000
Elev |
Jag är sugen på morötter!?
The night is dark and full of terrors...but the fire burns them all away. 29 jun, 2012 09:18 |
|
Smutsen
Elev |
Imorgon ska jag till Göteborg ... WOHO!
29 jun, 2012 09:19 |
|
baramin
Elev |
SÖMN SÖMN GE MIG SÖMN
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 29 jun, 2012 09:20 |
|
LunaLovegood1
Elev |
29 jun, 2012 10:12 |
|
EmahS
Elev |
29 jun, 2012 10:30 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen