@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ronald Weasley
Elev |
Nu ska jag fara till Kartingbanan i Letsi (som ingen vet vart det är) xD
28 jun, 2012 17:48 |
|
Smutsen
Elev |
Skrivet av Ginny00: När jag gifter mig ska det spelas Utan dina andetag med Kent. Punkt. Den är så fiiiiiiin. Kent är fina. 28 jun, 2012 17:50 |
|
joel9324
Elev |
Kom nyss hem från Snow White and the Huntsman. så himla bra film, men gud vad några små tjejer höll på att fjanta till sig, de kastade popcorn på bioduken, skrek, pratade hur mycket som helst. Bra uppfostrade? NEJ. Värsta biobesöket ever, de gjorde andra saker också.
28 jun, 2012 17:51 |
|
scarhead
Lärare |
28 jun, 2012 17:53 |
|
Borttagen
|
Skrivet av celina: ProphecyBat nehe, jag ville verkligen fara. billy idol skulle ju fara och enter shikari!! vem skulle du vilja se då? c: Ingen speciell direkt, mest att inga av dom som var där nu intresserade mig 28 jun, 2012 18:47 |
|
scarhead
Lärare |
Great.
En tjej på tumblr har irriterat mig så mycket (jag hatar när folk re-postar...) att jag har huvudvärk. THANK YOU. 28 jun, 2012 18:51 |
|
Celebikai
Elev |
Skrivet av scarhead: Great. En tjej på tumblr har irriterat mig så mycket (jag hatar när folk re-postar...) att jag har huvudvärk. THANK YOU. jag varnar mina followers ifall dom skulle få för sig att re-posta :3 http://pastel-lemons.tumblr.com/post/25996093625/change-the-source-and-i-will-slap-you-with-a (pastell tumblr ftw) ![]()
28 jun, 2012 19:12 |
|
TacosPanda
Elev |
28 jun, 2012 19:15 |
|
Borttagen
|
Har läst ut wizard's first rule nu... mot Stone of tears.
28 jun, 2012 19:30 |
|
Borttagen
|
Bor inte alldeles för långt ifrån det där Harry Potter konventet och funderar på att ta en titt runtom området nån gång, haha, bara för att jag är totalt uttråkad. (y).
28 jun, 2012 20:25 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen