@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Celebikai
Elev |
hur många säsonger av våra bästa år finns det? o.o
har hållit på sen jag var liten omg edit: har hållit på sedan 1965, eh... DEN ÄR SÅ GAMMAL ATT IMDB INTE ENS HAR EN LISTA PÅ ALLA AVSNITT hur orkar man ![]()
28 jun, 2012 15:39 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Hej Mugglis!
Jag har tråkigt. 28 jun, 2012 16:02 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av Cyachi: Jag bor i en jätteliten tätort. För några år sedan tränade jag friidrott i våran pyttelilla klubb. Nu är en av klubbmedlemmarna - som jag haft som ledare när jag gick på friidrottsläger - med i EM. SÅ COOLT. Min tränare spelade fram tills för inte alls länge sedan handboll i damlaget i elitserien, och två i hennes (iaf en, den andre har bytt lag) spelar i landslaget, en som utespelare och den andre som tredjemålvakt Och sedan, om du vet vem Moa Hjelmer är som springer i friidrott?? Hon springer och tränar i mitt lag!! (fast hon i friidrott, jag i handboll, och så är hon väll ett antal år äldre än mig då Like, PROUD ♥
28 jun, 2012 16:12 |
|
Borttagen
|
Idag har jag hällt grön färg över mig D:
28 jun, 2012 16:42 |
|
cannedcorn
Elev |
http://klemm.se/fanten/
Kommer föralltid vara det bästa som någonsin gjorts på internet. Tittat på den varje dag i över ett år och jag blir lika glad varje gång, haha. Lättroad
28 jun, 2012 16:50 |
|
Cyachi
Elev |
Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av Cyachi: Jag bor i en jätteliten tätort. För några år sedan tränade jag friidrott i våran pyttelilla klubb. Nu är en av klubbmedlemmarna - som jag haft som ledare när jag gick på friidrottsläger - med i EM. SÅ COOLT. Min tränare spelade fram tills för inte alls länge sedan handboll i damlaget i elitserien, och två i hennes (iaf en, den andre har bytt lag) spelar i landslaget, en som utespelare och den andre som tredjemålvakt Och sedan, om du vet vem Moa Hjelmer är som springer i friidrott?? Hon springer och tränar i mitt lag!! (fast hon i friidrott, jag i handboll, och så är hon väll ett antal år äldre än mig då Like, PROUD ♥ Åh, nej vad häftigt! Och klart jag vet vem Moa Hjelmer är, är ju som sagt gammal friidrottare också, och följer EM fanatiskt nu eftersom en från min gamla klubb är med. 28 jun, 2012 16:54 |
|
EmahS
Elev |
Min brorsas band har en sida på tyska wikipedia.
men de får inte ha en på svenska, eftersom de anser att de är ett för litet band. eheheh.
28 jun, 2012 17:24 |
|
Ginny00
Elev |
När jag gifter mig ska det spelas Utan dina andetag med Kent. Punkt.
28 jun, 2012 17:28 |
|
scarhead
Lärare |
One time, I was so high I thought I was a milkshake. I was getting so pissed at everyone who came near me because I was convinced I would spill. On the ride home, I sat in the back of the car with my arms crossed over my head for my "lid". The person driving took a really sharp turn and I fell over. I began crying hysterically because I thought I was dead. Now, let me love you xx
![]() 28 jun, 2012 17:45 |
|
EmahS
Elev |
28 jun, 2012 17:47 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen