@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Miskel
Elev |
28 jun, 2012 14:56 |
|
EmahS
Elev |
Åååh. Bästa jobbet. Kom ut i fika rummet, och såg två stora skålar med jordgubbar, och en massa glass.
Fy tusan vad mätt jag blev!
28 jun, 2012 14:59 |
|
Cyachi
Elev |
Jag bor i en jätteliten tätort. För några år sedan tränade jag friidrott i våran pyttelilla klubb. Nu är en av klubbmedlemmarna - som jag haft som ledare när jag gick på friidrottsläger - med i EM. SÅ COOLT.
28 jun, 2012 15:08 |
|
Celebikai
Elev |
28 jun, 2012 15:10 |
|
EmahS
Elev |
åhå. på söndag nästa vecka så börjar en serie på tv4 där mina kompisar ska vara med
men jag är lite rädd för serien. haha. rädd att den ska bli... plötsligt i vinslöv men killarna är coola. så nu längtar jag tills den börjar.
28 jun, 2012 15:22 |
|
Celebikai
Elev |
28 jun, 2012 15:32 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av Celebikai: skulle ni kolla på en hel säsong av wermland forever om ni fick 5000 kr? eh. ja!
28 jun, 2012 15:33 |
|
Celebikai
Elev |
^ skulle typ gnälla på hur mycket jag hatade det programmet då! annars skulle jag inte klara av det :c
undrar hur folk kan tycka om det ![]()
28 jun, 2012 15:35 |
|
baramin
Elev |
Kommit hem från frisören med en helt ny lugg! Skulle gärna visa er, men alltså... det är större chans att ni skulle vilja ta er till min del av Dalarna för att glo på mig än att jag skulle orka ta fram kameran för en dum bild.
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 28 jun, 2012 15:36 |
|
EmahS
Elev |
^ Haha. Jag har sett ca.5 minuter av det, av misstag.
Så jag har ingen åsikt. Men jag skulle se en säsong av vilken serie som helst för 5000 kr. eller. kanske inte Våra Bästa År. Jag har inte så lång tid...
28 jun, 2012 15:37 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen