Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
Forum > Off Topic > Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av Ginnyy: Nej men fy, vad jobbigt Hey tjejer, få inte ihop det med någon som endast har en paus från sin flickvän, de kommer inse att det inte är rätt och sedan krossa era hjärtan. Förresten, bli inte kär i någon som har flickvän överhuvudtaget. 9 okt, 2012 20:23 |
|
tjejigadia
Elev |
Jag känner att jag är på vippen att bli deprimerad. Många i vår klass kommenterar så man vågar inte göra något. Ärligt talat vågar man inte ens prata. Hemma känns det som om jag vill gråta men får inte ut några tårar. Känner att mamma vill för mycket av mig och jag orkar inte mer. Enda gången jag kan vara mig själv är här. I mugglis ♥. Vill så gärna byta klass till parallell klassen men vågar inte p.g.a utfrysning. Är hyperkänslig och får tårar varje gång någon säger/skriver nått "dåligt". Vet inte vad jag ska göra :'(
9 okt, 2012 20:27 |
|
JoLizz
Elev |
Skrivet av Ginnyy: Hey tjejer, få inte ihop det med någon som endast har en paus från sin flickvän, de kommer inse att det inte är rätt och sedan krossa era hjärtan. Förresten, bli inte kär i någon som har flickvän överhuvudtaget. nej nej nej
![]()
9 okt, 2012 21:51 |
|
Li
Biträdande rektor |
Skrivet av Ginnyy: Hey tjejer, få inte ihop det med någon som endast har en paus från sin flickvän, de kommer inse att det inte är rätt och sedan krossa era hjärtan. Förresten, bli inte kär i någon som har flickvän överhuvudtaget. Duuuuuuuuuuu fina du, tusen kärlekskramar till dig! Tänk på det som en erfarenhet som gjort dig starkare och fortsätt vara awesome! Du är bra. KRAM. ♥ without something there is no nothing 9 okt, 2012 21:53 |
|
Ida S
Lärare |
Skrivet av Ginnyy: Hey tjejer, få inte ihop det med någon som endast har en paus från sin flickvän, de kommer inse att det inte är rätt och sedan krossa era hjärtan. Förresten, bli inte kär i någon som har flickvän överhuvudtaget. ![]() Åh jag beklagar verkligen : ( . vi är här för dig. ♥ "we live together, and harry does all the cooking." 9 okt, 2012 21:54 |
|
Borttagen
|
Mitt förredetta crush och vän skrev till mig nyss. Även om jag har kommit över honom TYP så blev jag glad. Sen fick jag ett "Nu kommer det verka som att jag skrev till dig bara för detta, men det gjorde jag inte... Vill du gilla mitt bands fb sida?"
NO, FUCK YOU. 9 okt, 2012 22:23 |
|
Dini99
Elev |
Jag är rädd för mig själv.
Idag har jag bara hållit på att gråta. Och andra sekunden är jag skitarg. Jag har nog aldrig brutit ihop så mycket som idag på matte lektionen. Tack mina underbara vänner för att ni alltid finns där för mig. Ni gör alltid mig mycket gladare ♥ "What do you mean? Do you wish me a good morning, or mean that it is a good morning whether I want it or not; or that you feel good on this morning; or that it is a morning to be good on?" 10 okt, 2012 20:18 |
|
melle-hjrta
Elev |
du måste göra det där, du måste göra det där också, du måste göra si och så! Jag är så jävla trött på att folk alltid säger åt mig vad jag ska göra och vad jag inte ska göra! Jag vet väl ändå själv vad jag vill göra och inte vill göra, jag behöver inget jävla bekräftande, jag kan tänka själv!
Och snälla folk där ute (ni vet vilka ni är) sluta försöka rätta mig hela jävla tiden! Blir så himla irriterad! Jag kan tänka själv! HATAR MITT LIV! 10 okt, 2012 20:21 |
|
rosea
Elev |
öööh.... Problem? Jo, jag ligger efter i SO eftersom att jag SKOLKA! Nej, jag var sjuk, skulle aldrig skolka. Vem gör et egentligen? Oj, nu gick tråden av här, men jag hatar att ligga sist, så mitt problem är att jag ligger SIST i SO
TEBAKS IGEN 10 okt, 2012 20:24 |
|
ginnyw123
Elev |
Skrivet av rosea: öööh.... Problem? Jo, jag ligger efter i SO eftersom att jag SKOLKA! Nej, jag var sjuk, skulle aldrig skolka. Vem gör et egentligen? Oj, nu gick tråden av här, men jag hatar att ligga sist, så mitt problem är att jag ligger SIST i SO Vad jobbigt... Vad är det för område? Kanske kan jag hjälpa med något?
10 okt, 2012 20:27 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen