UNPOPULAR OPINIONS
Forum > Off Topic > UNPOPULAR OPINIONS
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Fellrendión
Elev |
Inte en åsikt men typ en annorlunda sak...
Känns som jag är den enda transpersonen i min krets som aldrig haft en onaturlig hårfärg xD +enda hårfärgen jag färgat är svart (har färgat många gånger men alltid samma färg) Kanske är dags att spice it up litegrann aka färga rödbrunt o(ch inte Chloe Price-awesomness) :p Är inte så mycket för att färga håret längre. Är mer av en perukperson ahah.. kanske färgar någon dag or maybe not.
14 nov, 2017 15:12 |
|
Beben
Elev |
Skrivet av Fellrendión: Peruker känns ju som ett bättre alternativ än att färga håret, enligt mig då. xD Liksom, då kan en ha en ny hårfärg, längd och form från dag till dag. Inte en åsikt men typ en annorlunda sak... Känns som jag är den enda transpersonen i min krets som aldrig haft en onaturlig hårfärg xD +enda hårfärgen jag färgat är svart (har färgat många gånger men alltid samma färg) Kanske är dags att spice it up litegrann aka färga rödbrunt o(ch inte Chloe Price-awesomness) :p Är inte så mycket för att färga håret längre. Är mer av en perukperson ahah.. kanske färgar någon dag or maybe not. Skulle jag ha pengar skulle jag lätt investera i peruker, speciellt då jag inte vågar färga mitt hår utan alltid tonar det istället haha xD 14 nov, 2017 15:39 |
|
Scorperion
Elev |
17 nov, 2017 16:28 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Scorperion: Inte jag heller, tror nog mest att många säger så för att dem avskyr Twilight...Jag tycker verkligen inte att Kristen Stewart är en dålig skådis... 18 nov, 2017 10:40 |
|
Scorperion
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Scorperion: Inte jag heller, tror nog mest att många säger så för att dem avskyr Twilight... Jag tycker verkligen inte att Kristen Stewart är en dålig skådis... Precis. Och att Bella är en väldigt torr karaktär
18 nov, 2017 11:42 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Scorperion: Exakt. Det är nog så på grund av böckerna (har inte läst dem) eller manuset som får henne att vara en torr karaktär så jag ser inte vad som gör henne till en dålig skådespelare. Har sett henne i ett par andra filmer och hon är en väldigt bra skådespelare.Skrivet av Borttagen: Skrivet av Scorperion: Inte jag heller, tror nog mest att många säger så för att dem avskyr Twilight... Jag tycker verkligen inte att Kristen Stewart är en dålig skådis... Precis. Och att Bella är en väldigt torr karaktär 18 nov, 2017 11:46 |
|
Scorperion
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Scorperion: Exakt. Det är nog så på grund av böckerna (har inte läst dem) eller manuset som får henne att vara en torr karaktär så jag ser inte vad som gör henne till en dålig skådespelare. Har sett henne i ett par andra filmer och hon är en väldigt bra skådespelare. Skrivet av Borttagen: Skrivet av Scorperion: Inte jag heller, tror nog mest att många säger så för att dem avskyr Twilight... Jag tycker verkligen inte att Kristen Stewart är en dålig skådis... Precis. Och att Bella är en väldigt torr karaktär Samma här! Tycker också hon är jättebra. Speciellt i The Runaways
18 nov, 2017 11:48 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Scorperion: Tycker hon var jättebra i Snow Wite and the huntsman och ZathuraSkrivet av Borttagen: Skrivet av Scorperion: Exakt. Det är nog så på grund av böckerna (har inte läst dem) eller manuset som får henne att vara en torr karaktär så jag ser inte vad som gör henne till en dålig skådespelare. Har sett henne i ett par andra filmer och hon är en väldigt bra skådespelare. Skrivet av Borttagen: Skrivet av Scorperion: Inte jag heller, tror nog mest att många säger så för att dem avskyr Twilight... Jag tycker verkligen inte att Kristen Stewart är en dålig skådis... Precis. Och att Bella är en väldigt torr karaktär Samma här! Tycker också hon är jättebra. Speciellt i The Runaways 18 nov, 2017 11:51 |
|
Scorperion
Elev |
3 dec, 2017 20:00 |
|
Frivolt
Elev |
JAg tycker inte om julmust
3 dec, 2017 20:51 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen