One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag har faktiskt försökt hålla mig bort från den här tråden i några månader men nu kan jag inte hålla mig längre xD
23 jul, 2012 03:28 |
|
Borttagen
|
23 jul, 2012 06:51 |
|
HarryFreakingPotter
Elev |
23 jul, 2012 07:54 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: HAPPY BIRTHDAY ONE DIRECTION SRSLY TWO YEARS AGO I LOVE YOU THE 1D FAMILY EVERYTHING ![]() ![]() ♥♥♥ jag vet att jag inte har varit så aktiv i den här tråden men jag går in och läser allt klokt ni skriver och sen glömmer jag bort att tillägga något själv men jag är directioner om ni missat det Vadå? Vad är det för en dag idag? *** En sak jag undrar. De har väl bara gjort ett album en så länge va (Up All Night)? Bara så jag inte har missat ett. Har dock hört att det ska komma ett nytt snart? "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 23 jul, 2012 12:40 |
|
Remembrall
Elev |
23 jul, 2012 12:49 |
|
Knizzlare
Elev |
23 jul, 2012 12:50 |
|
Solkatten
Elev |
Haha, jag håller just nu på med att läsa igenom hela denna tråden x'D Är på sida 55
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 23 jul, 2012 12:55 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: HAPPY BIRTHDAY ONE DIRECTION SRSLY TWO YEARS AGO I LOVE YOU THE 1D FAMILY EVERYTHING ![]() ![]() ♥♥♥ jag vet att jag inte har varit så aktiv i den här tråden men jag går in och läser allt klokt ni skriver och sen glömmer jag bort att tillägga något själv men jag är directioner om ni missat det Vadå? Vad är det för en dag idag? *** En sak jag undrar. De har väl bara gjort ett album en så länge va (Up All Night)? Bara så jag inte har missat ett. Har dock hört att det ska komma ett nytt snart? One Direction bildades för två år sen idag :' Och welcome to the 1D family btw♥ Bara ett album än så länge ja, oh dem håller på att spela in ett nytt ^^ 23 jul, 2012 13:13 |
|
scarhead
Lärare |
Happy anniversary, directioners :'
Sitter i mitt One Direction-linne and idk man i just love my boys 23 jul, 2012 14:55 |
|
Bombarda
Elev |
Happy Birthday guys!
Massor med kärlek till dem♥ Det är helt sjukt att man kan bli så stor på två år... GALEET! Kärlek till alla! 23 jul, 2012 15:06 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen