@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
celina
Elev |
ProphecyBat nehe, jag ville verkligen fara. billy idol skulle ju fara och enter shikari!! vem skulle du vilja se då? c:
EmahS gud, jobbigt. ska inte flytta hemifrån själv iaf. ska vara barn så länge det går Instagram: celinawestberg
28 jun, 2012 14:14 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av celina: EmahS gud, jobbigt. ska inte flytta hemifrån själv iaf. ska vara barn så länge det går Jag bor hemma... Men det är ju inte precis så att jag får månadspeng av mina föräldrar längre. och inte slänger mina föräldrar ut mig. får ju allt som "ingår" hemma. Som mat. Men vill jag göra saker, handla saker, kläder mm så måste jag ju betala själv. Lite tråkigt att endast sitta hemma hela dagarna och inte kunna göra ett skit.
28 jun, 2012 14:16 |
|
celina
Elev |
Skrivet av EmahS: Skrivet av celina: EmahS gud, jobbigt. ska inte flytta hemifrån själv iaf. ska vara barn så länge det går Jag bor hemma... Men det är ju inte precis så att jag får månadspeng av mina föräldrar längre. och inte slänger mina föräldrar ut mig. får ju allt som "ingår" hemma. Som mat. Men vill jag göra saker, handla saker, kläder mm så måste jag ju betala själv. Lite tråkigt att endast sitta hemma hela dagarna och inte kunna göra ett skit. jaha men du pluggar alltså inte??.. elelr vad jobbar du som Instagram: celinawestberg
28 jun, 2012 14:18 |
|
Sovsvampen
Elev |
28 jun, 2012 14:22 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av celina: Skrivet av EmahS: Skrivet av celina: EmahS gud, jobbigt. ska inte flytta hemifrån själv iaf. ska vara barn så länge det går Jag bor hemma... Men det är ju inte precis så att jag får månadspeng av mina föräldrar längre. och inte slänger mina föräldrar ut mig. får ju allt som "ingår" hemma. Som mat. Men vill jag göra saker, handla saker, kläder mm så måste jag ju betala själv. Lite tråkigt att endast sitta hemma hela dagarna och inte kunna göra ett skit. jaha men du pluggar alltså inte??.. elelr vad jobbar du som Jag är så gammal att jag gått ut både grundskolan och gymnasiet, och i julas slutade jag högskolan (och samlade på mig ett fint lån. 70000 som csn mer än gärna vill ha tillbaka nu). Så nu jobbar jag på kontor på 2 olika ställen.
28 jun, 2012 14:22 |
|
celina
Elev |
EmahS okej men det låter ju ändå bra. vilken linje gick du på gymnasiet. jag går beteendevetenskap just nu!
Instagram: celinawestberg
28 jun, 2012 14:24 |
|
EmahS
Elev |
celina jag pluggade It-Media, med inriktning Foto.
och sen på högskolan så pluggade jag Digital Bildproduktion med inriktning foto/film. Så jag har bytt bana lite nu. Men jag sitter och gör broschyrer till kommunen. och en poster som jag gjort till kommunen var på bild i vår lokaltidning igår och en bild jag fotat på ett band var på framsidan i samma tidning idag
28 jun, 2012 14:32 |
|
celina
Elev |
Skrivet av EmahS: celina jag pluggade It-Media, med inriktning Foto. och sen på högskolan så pluggade jag Digital Bildproduktion med inriktning foto/film. Så jag har bytt bana lite nu. Men jag sitter och gör broschyrer till kommunen. och en poster som jag gjort till kommunen var på bild i vår lokaltidning igår och en bild jag fotat på ett band var på framsidan i samma tidning idag jaha men det låter ju ändå som ett sjukt kul jobb, jag ville egentligen gå foto på gymnasiet men jag tror inte jag hade kunnat försörja mig på det så tog ett "säkert" kort. nu tror jag inte ens någonting är säkert längre. Instagram: celinawestberg
28 jun, 2012 14:35 |
|
Solkatten
Elev |
Någon som vet bra fusk koder till The Sims Complete Collection? :3 Det enda jag vet är hur man kan få pengar ;_;
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 28 jun, 2012 14:39 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Någon som vet bra fusk koder till The Sims Complete Collection? :3 Det enda jag vet är hur man kan få pengar ;_; moveobjects, och den där som får en att bli glad, vänta... http://www.thecurtisparadisshow.ca/cheats/index.html 28 jun, 2012 14:47 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen