@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
EmahS
Elev |
Skrivet av celina: är det enbart jag som fortfarande ligger i sängen? Jag har jobbat sen 8 imorse... så. jag ligger definitivt inte i sängen längre.
28 jun, 2012 13:56 |
|
celina
Elev |
EmahS är för lat för att sommarjobba men ska skaffa helgjobb till hösten. är det sommar så är det. får du inte ledigt snart?
Miskel somnade vid 4 så vaknade nyss, men fortfarande skönt att slöa ;d Instagram: celinawestberg
28 jun, 2012 13:58 |
|
Celebikai
Elev |
var i gamla oxelösund nyss, fint men cafét är jättelitet :c
nästan alla måste böja sig ner för att dörren är så låg och det är väldigt trångt därinne. ![]()
28 jun, 2012 13:59 |
|
Borttagen
|
Skrivet av celina: är det enbart jag som fortfarande ligger i sängen? Njaa. Jag har varit vaken i flera timmar, ätit osv men jag sitter i sängen om det räknas? 28 jun, 2012 13:59 |
|
celina
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av celina: är det enbart jag som fortfarande ligger i sängen? Njaa. Jag har varit vaken i flera timmar, ätit osv men jag sitter i sängen om det räknas? klart det räknas. jag vill inte ens kliva upp. det regnar och har sig plus att större delen av mina vänner har roligt på peaceandlove! Instagram: celinawestberg
28 jun, 2012 14:00 |
|
Borttagen
|
Skrivet av celina: Skrivet av Borttagen: Skrivet av celina: är det enbart jag som fortfarande ligger i sängen? Njaa. Jag har varit vaken i flera timmar, ätit osv men jag sitter i sängen om det räknas? klart det räknas. jag vill inte ens kliva upp. det regnar och har sig plus att större delen av mina vänner har roligt på peaceandlove! Jag hade tänkt att gå på peaceandlove men jag hittade inga artister jag verkligen ville se 28 jun, 2012 14:03 |
|
Miskel
Elev |
Skrivet av Celebikai: var i gamla oxelösund nyss, fint men cafét är jättelitet :c nästan alla måste böja sig ner för att dörren är så låg och det är väldigt trångt därinne. Oh vad myysiiigt OwO Jag vill också...
28 jun, 2012 14:03 |
|
EmahS
Elev |
celina kanske får 1 veckas semester. annars är det jobb 8-17, måndag till fredag varje vecka fram till oktober minst.
Inget jobb. inga pengar. livet som vuxen är tufft riktigt sommarlov har jag inte haft på... 3 år.
28 jun, 2012 14:04 |
|
Solkatten
Elev |
You have to laugh, otherwise it seems mean [or something] - Barney Stinson.
xD "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 28 jun, 2012 14:05 |
|
Borttagen
|
Nähääää, är jag? Vilken överraskning!!! 28 jun, 2012 14:13 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen