@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
27 jun, 2012 23:02 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av EmahS: Varje gång de nämner "Nani" i fotbollsmatchen så börjar "Love me back" - Can Bonomo (Turkiets bidrag i årets Eurovision) spelas i mitt huvud. hahaha. Hop on to my ship, baby I’ll make you fly You love me and you know that baby, don’t you lie Love me like I love you and say Na naninaninanina Hahah xD Den låten var faktiskt rätt grym ^^ "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 27 jun, 2012 23:04 |
|
Twix
Elev |
Jag såg Ice Age 4 för en stund sen :'D
"JAG ÄR INTE FET, JAG ÄR FLUFFIG!" 27 jun, 2012 23:10 |
|
Borttagen
|
Jag såg med den :3 Momo var bäst av alla. 27 jun, 2012 23:11 |
|
Twix
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag såg med den :3 Momo var bäst av alla. Hon var awesome, fast Sid kommer alltid vara nr1 för mig ♥ 8D 27 jun, 2012 23:13 |
|
Solkatten
Elev |
HAHAHAH. xD "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 27 jun, 2012 23:16 |
|
Celebikai
Elev |
28 jun, 2012 00:43 |
|
Solkatten
Elev |
Är inte så trött ...
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 28 jun, 2012 00:50 |
|
accioron
Elev |
This is the weirdest/funniest thing I've ever seen. 28 jun, 2012 00:58 |
|
Cara Riddle
Elev |
28 jun, 2012 00:59 |
Du får inte svara på den här tråden.













Mugglarportalen