@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
EmahS
Elev |
Varje gång de nämner "Nani" i fotbollsmatchen så börjar "Love me back" - Can Bonomo (Turkiets bidrag i årets Eurovision) spelas i mitt huvud. hahaha.
Hop on to my ship, baby I’ll make you fly You love me and you know that baby, don’t you lie Love me like I love you and say Na naninaninanina
27 jun, 2012 22:08 |
|
Borttagen
|
Alltså. khjefehkdjfhe. ♥
---------- Rayne. ♥ Nyx. ♥ J.D. ♥ Hyuuga. ♥ Roche. ♥ Bernard. ♥ Jet. ♥ Kai. ♥ Dion. ♥ ---------- Light. ♥ Lawliet. ♥ Near. ♥ Mello. ♥ Matt. ♥ ---------- Len. ♥ Hihara. ♥ Yunoki. ♥ Shimizu. ♥ Mori. ♥ Kaji. ♥ Etou. ♥ ---------- Tamaki. ♥ Kyoya. ♥ Hikaru. ♥ Kaoru. ♥ Mitsukuni. ♥ Takashi. ♥ ---------- Zero. ♥ Kaname. ♥ Akatsuki. ♥ Hanabusa. ♥ Senri. ♥ Takuma. ♥ ---------- Usui. ♥ ---------- Fujimoto. ♥ ---------- Lelouch. ♥ Suzaku. ♥ ---------- I LOVE ALL OF YOU, OK? ♥ 27 jun, 2012 22:09 |
|
Cara Riddle
Elev |
27 jun, 2012 22:10 |
|
PotterHunger
Elev |
Jag klarar inte en minut av HP på svenska >.<
Det är tortyr. .__. Läs min profil för info... 27 jun, 2012 22:13 |
|
Borttagen
|
Åh herregud vad jag fick panik igår, jag började halvt hyperventilera. Usch. </3
Hittade en liten ljusbrun larv på golvet i mitt rum igår, och jag har världens största fobi för insekter/småkryp. Jag tog genast ut alla kläder från mina garderober och slängde dem i tvätten, tog bort alla saker som låg på golvet och städade mitt rum ordentligt. Jag hade tofflor på fötterna för att slippa gå barfota på golvet innan jag hade städat, för att inte riskera att kanske gå på en larv. Sen hade jag trädgårdshandskar så att om jag råkade röra larven så skulle den iallafall inte nudda min hud. Jag gick runt jätteförsiktigt och om jag skulle lyfta något som låg på golvet så gjorde jag det långsamt och lade dem snabbt och försiktigt i en påse. Hade satt upp mitt hår och gick runt med en ficklampa och lös exakt överallt i mitt rum för att vara säker på att det inte fanns fler i något litet hörn innan jag började städa. När jag hade rensat ut alla saker som låg på golvet och mina kläder så hade jag minst över 10 fulla plastpåsar utanför min dörr som min mamma skulle få titta igenom(så att det inte fanns några larver i dem). Nu behöver jag bara lägga tillbaka de rena kläderna(vi tvättade alla mina kläder..) och det kommer ta typ tio år. x-x Åh vad jag hatar min överdrivna insektsfobi. :'c 27 jun, 2012 22:22 |
|
Borttagen
|
27 jun, 2012 22:34 |
|
Luna 1
Elev |
27 jun, 2012 22:43 |
|
Borttagen
|
nån som är vaken?
27 jun, 2012 22:52 |
|
Solkatten
Elev |
En Pixi och en Pixie? Haha, hur går det här ihop?
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 27 jun, 2012 23:00 |
|
joel9324
Elev |
27 jun, 2012 23:01 |
Du får inte svara på den här tråden.















Mugglarportalen