Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
Forum > Off Topic > Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Dracos Tvillingsyster
Elev |
Skrivet av Amandan: skickade nu c:Skrivet av Dracos Tvillingsyster: öhm kan jag snacka med någon? Jag finns om du vill
6 okt, 2012 22:49 |
|
Fairydust
Elev |
Skrivet av Borttagen: Fan, fan, fan. Min kille spionerade på mig och min bästis när jag satt och förklarade för henne att jag inte gillade honom, att jag ville göra slut och att han är 7kt iriterande. Vet inte vad jag ska göra, han kommer säkert berätta för mig på måndag att han vet elr ngt. Men han vet iaf inte att jag vet att han vet..... Visst är det trist att han fick reda på det på det sättet. Men hey, är det inte rätt bra att han fick reda på det? Det ger ju dig en bra öppning till att faktiskt göra slut, eftersom att du verkar vilja det. Kanske skulle du ta chansen innan han tar upp det med dig, för att visa honom lite respekt åtminstone. I don't wanna break these chains! 6 okt, 2012 23:30 |
|
lillamymin
Elev |
Okej, little help någon. Men nu har jag än en gång fått en person på halsen. Det är uppenbart att han gillar mig, mycket, och det har en annan kille även bekräftat. Grejen är bara den att jag verkligen inte känner samma. Han är jätteschysst som kompis men inte mer. Jag försöker dra mig undan och visa att jag inte är intresserad...Men liksom innan jag fattade att han var seriös så hade vi typ lite närmare kontakt och så...Jag vet verkligen inte vad jag ska göra, vill liksom inte såra killen. Och jag kan inte precis gå upp och tala om de för honom, det är bara för awkward.
Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse. 6 okt, 2012 23:47 |
|
Fairydust
Elev |
Skrivet av lillamymin: Okej, little help någon. Men nu har jag än en gång fått en person på halsen. Det är uppenbart att han gillar mig, mycket, och det har en annan kille även bekräftat. Grejen är bara den att jag verkligen inte känner samma. Han är jätteschysst som kompis men inte mer. Jag försöker dra mig undan och visa att jag inte är intresserad...Men liksom innan jag fattade att han var seriös så hade vi typ lite närmare kontakt och så...Jag vet verkligen inte vad jag ska göra, vill liksom inte såra killen. Och jag kan inte precis gå upp och tala om de för honom, det är bara för awkward. Tyvärr finns det inte inte många andra sätt än att säga det rakt ut till honom. Det är inte snällt att undvika honom. Det är inte snällt att låtsas som något annat. Det enda rätta är att säga sanningen. Sanningen är alltid bäst, även om den kan göra jävligt ont. Sen behöver du ju inte säga det på värsta tänkbara sätt. Men var ärlig. Säg att du gillar honom som kompis, men det är allt. Visst, han kommer att bli sårad. Men... nej, det finns tyvärr inga ickesårande sätt att avvisa någon. I don't wanna break these chains! 7 okt, 2012 00:47 |
|
Jac
Elev |
Skrivet av Dracos Tvillingsyster: Skrivet av Amandan: skickade nu c: Skrivet av Dracos Tvillingsyster: öhm kan jag snacka med någon? Jag finns om du vill Amanda är awesome Elsa! Om du vill prata finns jag här ♥ Kom och tänka på en sak efter att ha läst här, fick reda på i fredags att en kille sagt att vi två var ihop, verkligen inte sant, vet inte om killen som berättade det hittade på det för att vara elak eller om det var sant, fattar inte om killen som sa att han var ihop med mig ville vara elak men har är inte den "elaka" typen. Har svårt att fatta, många killar brukar vara elak mot mig men det här kändes inte elakt. Kommer inte riktigt ihåg vem som sa det men tror jag vet
8 okt, 2012 14:27 |
|
themarauder
Lärare |
Någon söt Mugglis som kan hjälpa mig med inspiration till balklänning!! Och eventuellt tips på butiker som säljer dessa runt om Halland/göteborg/Helsingborg...
Jag börjar bli stressad!! =) - just like themarauder 8 okt, 2012 14:32 |
|
Ginnyy
Elev |
Hey tjejer, få inte ihop det med någon som endast har en paus från sin flickvän, de kommer inse att det inte är rätt och sedan krossa era hjärtan.
Förresten, bli inte kär i någon som har flickvän överhuvudtaget.
8 okt, 2012 17:03 |
|
Kedjebrev
Elev |
Skrivet av Ginnyy: Hey tjejer, få inte ihop det med någon som endast har en paus från sin flickvän, de kommer inse att det inte är rätt och sedan krossa era hjärtan. Förresten, bli inte kär i någon som har flickvän överhuvudtaget. Men nejnejnejnejnej, åh ♥ skickar kramar till dig!!
http://Kaosregn.blogg.se
8 okt, 2012 17:30 |
|
Ginnyy
Elev |
Skrivet av Kedjebrev: Skrivet av Ginnyy: Hey tjejer, få inte ihop det med någon som endast har en paus från sin flickvän, de kommer inse att det inte är rätt och sedan krossa era hjärtan. Förresten, bli inte kär i någon som har flickvän överhuvudtaget. Men nejnejnejnejnej, åh ♥ skickar kramar till dig!! tack ♥
8 okt, 2012 22:17 |
|
Jac
Elev |
Skrivet av Ginnyy: Hey tjejer, få inte ihop det med någon som endast har en paus från sin flickvän, de kommer inse att det inte är rätt och sedan krossa era hjärtan. Förresten, bli inte kär i någon som har flickvän överhuvudtaget. Nej gud vad hemskt, tack nu vet jag ♥ *skickar stöd, godis, kramar och allt annat du gillar* Han är inte värd dig! He's a di*k! Your better than him! ♥
9 okt, 2012 20:07 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen