UNPOPULAR OPINIONS
Forum > Off Topic > UNPOPULAR OPINIONS
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Scorperion
Elev |
Jag föredrar te utan socker, honung och mjölk. Tycker det förstör den goda smaken!
Havremjölk däremot är gott att ha i
12 nov, 2017 19:47 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av Scorperion: Jag föredrar te utan socker, honung och mjölk. Tycker det förstör den goda smaken! Havremjölk däremot är gott att ha i Te är gott med allt. Roligt att ha olika i varje gång! Varför stava rätt när man kan stava fel? 12 nov, 2017 19:59 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Tonks/Luna: Hedvig, här och nu dubbar jag dig till Te gudinnan!Skrivet av Scorperion: Jag föredrar te utan socker, honung och mjölk. Tycker det förstör den goda smaken! Havremjölk däremot är gott att ha i Te är gott med allt. Roligt att ha olika i varje gång! 12 nov, 2017 20:00 |
|
Scorperion
Elev |
Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Scorperion: Jag föredrar te utan socker, honung och mjölk. Tycker det förstör den goda smaken! Havremjölk däremot är gott att ha i Te är gott med allt. Roligt att ha olika i varje gång! Jag brukade gilla att testa mig fram lite förut men tycker nu det funkar gott och väl som det är. Beroende på vad det är för smak förstås Annie Lupin Är jag temissbrukaren då eller?
12 nov, 2017 20:01
Detta inlägg ändrades senast 2017-11-12 kl. 20:02
|
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Hedvig, här och nu dubbar jag dig till Te gudinnan! Skrivet av Scorperion: Jag föredrar te utan socker, honung och mjölk. Tycker det förstör den goda smaken! Havremjölk däremot är gott att ha i Te är gott med allt. Roligt att ha olika i varje gång! Naaw. Tack. Med tanke på att jag uppfann Gudhenna så kanske du betalar tillbaka till mig nu! Varför stava rätt när man kan stava fel? 12 nov, 2017 20:01 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Tonks/Luna: JaSkrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Hedvig, här och nu dubbar jag dig till Te gudinnan! Skrivet av Scorperion: Jag föredrar te utan socker, honung och mjölk. Tycker det förstör den goda smaken! Havremjölk däremot är gott att ha i Te är gott med allt. Roligt att ha olika i varje gång! Naaw. Tack. Med tanke på att jag uppfann Gudhenna så kanske du betalar tillbaka till mig nu! Astrid, nä, du är ju Scorbus gudinnan! 12 nov, 2017 20:05 |
|
Scorperion
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: JaSkrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Hedvig, här och nu dubbar jag dig till Te gudinnan! Skrivet av Scorperion: Jag föredrar te utan socker, honung och mjölk. Tycker det förstör den goda smaken! Havremjölk däremot är gott att ha i Te är gott med allt. Roligt att ha olika i varje gång! Naaw. Tack. Med tanke på att jag uppfann Gudhenna så kanske du betalar tillbaka till mig nu! Astrid, nä, du är ju Scorbus gudinnan! Fast... om man skulle köra lite på samma nivå. Jag tänker att Scorbus är ju inte desamma som choklad och te. Men kanske... en temissbrukare till Scorpius moder? ;D
12 nov, 2017 20:16 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Scorperion: Japp. Du har egentligen två kroppar. Men den ena är död och hon heter Astoria!Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: JaSkrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Hedvig, här och nu dubbar jag dig till Te gudinnan! Skrivet av Scorperion: Jag föredrar te utan socker, honung och mjölk. Tycker det förstör den goda smaken! Havremjölk däremot är gott att ha i Te är gott med allt. Roligt att ha olika i varje gång! Naaw. Tack. Med tanke på att jag uppfann Gudhenna så kanske du betalar tillbaka till mig nu! Astrid, nä, du är ju Scorbus gudinnan! Fast... om man skulle köra lite på samma nivå. Jag tänker att Scorbus är ju inte desamma som choklad och te. Men kanske... en temissbrukare till Scorpius moder? ;D 12 nov, 2017 21:26 |
|
Scorperion
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Scorperion: Japp. Du har egentligen två kroppar. Men den ena är död och hon heter Astoria! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: JaSkrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Hedvig, här och nu dubbar jag dig till Te gudinnan! Skrivet av Scorperion: Jag föredrar te utan socker, honung och mjölk. Tycker det förstör den goda smaken! Havremjölk däremot är gott att ha i Te är gott med allt. Roligt att ha olika i varje gång! Naaw. Tack. Med tanke på att jag uppfann Gudhenna så kanske du betalar tillbaka till mig nu! Astrid, nä, du är ju Scorbus gudinnan! Fast... om man skulle köra lite på samma nivå. Jag tänker att Scorbus är ju inte desamma som choklad och te. Men kanske... en temissbrukare till Scorpius moder? ;D Japp. Jag är Astoria som lever vidare i Astrid-kroppen
12 nov, 2017 21:39 |
|
Beben
Elev |
Skrivet av Scorperion: kan själv knappt dricka te utan mjölk ahah (spelar ingen roll vad för mjölk det är). Dock kan honung eller te bli för sött ibland, så det kan jag leva utan x)Jag föredrar te utan socker, honung och mjölk. Tycker det förstör den goda smaken! Havremjölk däremot är gott att ha i 13 nov, 2017 19:15 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen