One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Shaunee
Elev |
Skrivet av Bombarda: Skrivet av Shaunee: Em, hej Min kompis har skrivit en 1D-ff: Close your eyes and dream (den är ganska ny, bara 2 kapitel ute) och hon skriver först vidare när hon fått en läsare till (jag är typ den enda läsaren) och det är så att jag har typ blivit beroende av 1d-fanfics, så någon skulle väl kunna... typ titta in och kommentera, eller nåt... hahahah ser dig länka den överallt xD Jag vet, är som sagt beroende av den och alla andra 1D-fanfics, vilket påminner mig om att säga till dig att du måste skriva mer 22 jul, 2012 23:18 |
|
MonsterCookie
Elev |
Skrivet av Shaunee: Em, hej Min kompis har skrivit en 1D-ff: Close your eyes and dream (den är ganska ny, bara 2 kapitel ute) och hon skriver först vidare när hon fått en läsare till (jag är typ den enda läsaren) och det är så att jag har typ blivit beroende av 1d-fanfics, så någon skulle väl kunna... typ titta in och kommentera, eller nåt... läser gärna, om det är slash? För om killarna är straight i den så är det nog tyvärr ingen bra idé att jag läser x] wolfstar deserved better. 22 jul, 2012 23:20 |
|
Shaunee
Elev |
Skrivet av MonsterCookie: Skrivet av Shaunee: Em, hej Min kompis har skrivit en 1D-ff: Close your eyes and dream (den är ganska ny, bara 2 kapitel ute) och hon skriver först vidare när hon fått en läsare till (jag är typ den enda läsaren) och det är så att jag har typ blivit beroende av 1d-fanfics, så någon skulle väl kunna... typ titta in och kommentera, eller nåt... läser gärna, om det är slash? För om killarna är straight i den så är det nog tyvärr ingen bra idé att jag läser x] Öh, jag vet faktiskt inte, får nog fråga författaren... 22 jul, 2012 23:21 |
|
MonsterCookie
Elev |
Skrivet av Shaunee: Skrivet av MonsterCookie: Skrivet av Shaunee: Em, hej Min kompis har skrivit en 1D-ff: Close your eyes and dream (den är ganska ny, bara 2 kapitel ute) och hon skriver först vidare när hon fått en läsare till (jag är typ den enda läsaren) och det är så att jag har typ blivit beroende av 1d-fanfics, så någon skulle väl kunna... typ titta in och kommentera, eller nåt... läser gärna, om det är slash? För om killarna är straight i den så är det nog tyvärr ingen bra idé att jag läser x] Öh, jag vet faktiskt inte, får nog fråga författaren... okej wolfstar deserved better. 22 jul, 2012 23:22 |
|
Bombarda
Elev |
Skrivet av Shaunee: Skrivet av Bombarda: Skrivet av Shaunee: Em, hej Min kompis har skrivit en 1D-ff: Close your eyes and dream (den är ganska ny, bara 2 kapitel ute) och hon skriver först vidare när hon fått en läsare till (jag är typ den enda läsaren) och det är så att jag har typ blivit beroend e av 1d-fanfics, så någon skulle väl kunna... typ titta in och kommentera, eller nåt... hahahah ser dig länka den överallt xD Jag vet, är som sagt beroende av den ochla andra 1D-fanfics, vilket påminner mig om att säga till dig att du måste skriva mer det kommer :_ har bara haft fullt upp i helgen så ^^ Kärlek till alla! 22 jul, 2012 23:24 |
|
Shaunee
Elev |
Skrivet av Bombarda: Skrivet av Shaunee: Skrivet av Bombarda: Skrivet av Shaunee: Em, hej Min kompis har skrivit en 1D-ff: Close your eyes and dream (den är ganska ny, bara 2 kapitel ute) och hon skriver först vidare när hon fått en läsare till (jag är typ den enda läsaren) och det är så att jag har typ blivit beroend e av 1d-fanfics, så någon skulle väl kunna... typ titta in och kommentera, eller nåt... hahahah ser dig länka den överallt xD Jag vet, är som sagt beroende av den och alla andra 1D-fanfics, vilket påminner mig om att säga till dig att du måste skriva mer det kommer :_ har bara haft fullt upp i helgen så ^^ Ok! ♥ Stressa inte (eller jo, kanske lite) 22 jul, 2012 23:25 |
|
Solkatten
Elev |
När är man enligt er en riktig Directioner?
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 23 jul, 2012 02:18 |
|
Knizzlare
Elev |
Alltså, enligt mig, så är det där med riktig directioner och falsk rätt fjantigt, det spelar ju ingen roll hur många låtar man kan utantill eller hur mkt merch man har! MEN, om man hatar en av dom och sen älskar alla andra i bandet, då tycker inte jag att man är en directioner -.- Man känner väl själv när man är en directioner ![]()
23 jul, 2012 02:25 |
|
Solkatten
Elev |
Jag tror jag har börjat bli besatt av 1D
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 23 jul, 2012 03:18 |
|
Knizzlare
Elev |
23 jul, 2012 03:25 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen