@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Jag är bara såå trött på allt.
27 jun, 2012 12:25 |
|
Solkatten
Elev |
Bara jag som tycker det har blivit för mycket THG - fanfics den senaste tiden? xD Tycker det borde skapas mer Harry Potter fanfics. Men antar att det bara är jag
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 27 jun, 2012 12:25 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Jag ska äta lunch snart, sen lunch va?
27 jun, 2012 12:29 |
|
Cara Riddle
Elev |
27 jun, 2012 12:29 |
|
baramin
Elev |
En annan sak. Idag drömde jag en mardröm om att hen slutade vara könsneutralt och började betyda han. HAHAHA vet inte hur man ska tolka det...
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 27 jun, 2012 12:31 |
|
Solkatten
Elev |
Jag ska spela The Sims 3 lite senare idag och då ska jag inte använda något fusk xD Hahah. Undra hur det här kommer att gå
~ Haha, fett coolt :3 "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 27 jun, 2012 12:34 |
|
baramin
Elev |
Sen om någon stackare missade det har jag bloggat lite åt Tjejjouren. HÄR om det kan vara av intresse.
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 27 jun, 2012 12:38 |
|
Borttagen
|
Geeezeeee, antingen är det nya blogg esse eller så vill det bara inte funka längre. Sigh. Jag försöker få en bakgrund på wrappern att repeteras, men det vill den inte! --..--
Någon som vet om detta borde funka/inte funkar, or something? D: 27 jun, 2012 12:38 |
|
Borttagen
|
Vilken tråd? Länka? 27 jun, 2012 12:39 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Vilken tråd? Länka? Skickar en uggla "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 27 jun, 2012 12:40 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen