@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ronald Weasley
Elev |
Jag är vaken och inne på Mugglis! This is surprising xD
27 jun, 2012 11:36 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Funderar allvarligt på att skaffa en ny medlem då jag för det första tycker mitt namn är så långt och segt, och sen tycker jag även att jag passar bättre i Hufflepuff. Nej, gör inte en ny! Jag gillar ditt namn! "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 27 jun, 2012 11:40 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Funderar allvarligt på att skaffa en ny medlem då jag för det första tycker mitt namn är så långt och segt, och sen tycker jag även att jag passar bättre i Hufflepuff. Nej, gör inte en ny! Jag gillar ditt namn! haha, aww, men nej, jag tror faktiskt jag ska göra en ny :£ 27 jun, 2012 11:41 |
|
whirlwinds
Elev |
ska tvinga mamma (läs: visa mina sötaste puppyeyes och be jättejättesnällt) att skicka efter en biebertröja åt mig idag ehehehehehehehehe
27 jun, 2012 11:54 |
|
Solkatten
Elev |
Tycker alla i Hufflepuff borde kolla i Hufflepuffs sällskapsrum!
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 27 jun, 2012 12:00 |
|
baramin
Elev |
Struntar i att åka ner till festivalen idag pga bara ointressant. (hur kommer det sig att ca 72% av den här tråden handlar om mina P&L-tankar? )
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 27 jun, 2012 12:10 |
|
Celebikai
Elev |
har en ny garderob
![]() (garderob där man har kläder i) (inte en massa nya kläder) (fast det vill jag ha) (MOT NYKÖPING) ![]()
27 jun, 2012 12:15
Detta inlägg ändrades senast 2012-06-27 kl. 12:15
|
|
Borttagen
|
Yay förstaårselev!
27 jun, 2012 12:15 |
|
Solkatten
Elev |
Jag vet inte ens vad, vem, vilka P&L är xD
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 27 jun, 2012 12:16 |
|
Celebikai
Elev |
Skrivet av Solkatten: Jag vet inte ens vad, vem, vilka P&L är xD Peace and Love! festival i borlänge. ![]()
27 jun, 2012 12:18 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen