@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: Haha Naw tack lr nått xDSkrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: De är inte heller kul Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: Det är så grymt jobbigt -.- och den frustrerande musiken de brukar spela Telefonkö. upphetsande när de rabblar reklam nonstop japp. fast ingen reklam atm. bara tuuutande haha. söt du är. "du har plats 15 i kön" Orr segt -.- men jag tkr alltid det tar längsttid på slutet ^^ Klar nu. Så för o göra en lång historia kort har jag ett års bindningstid kvar på en trasig telefon. Underbart 27 jun, 2012 11:01 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Borttagen: men va?? De kan ju inte tvinga dig ha bindningstid på nått som inte funkar :sSkrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: Haha Naw tack lr nått xDSkrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: De är inte heller kul Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: Det är så grymt jobbigt -.- och den frustrerande musiken de brukar spela Telefonkö. upphetsande när de rabblar reklam nonstop japp. fast ingen reklam atm. bara tuuutande haha. söt du är. "du har plats 15 i kön" Orr segt -.- men jag tkr alltid det tar längsttid på slutet ^^ Klar nu. Så för o göra en lång historia kort har jag ett års bindningstid kvar på en trasig telefon. Underbart ![]()
27 jun, 2012 11:04 |
|
Borttagen
|
Funderar allvarligt på att skaffa en ny medlem då jag för det första tycker mitt namn är så långt och segt, och sen tycker jag även att jag passar bättre i Hufflepuff.
27 jun, 2012 11:04 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: men va?? De kan ju inte tvinga dig ha bindningstid på nått som inte funkar :s Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: Haha Naw tack lr nått xDSkrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: De är inte heller kul Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: Det är så grymt jobbigt -.- och den frustrerande musiken de brukar spela Telefonkö. upphetsande när de rabblar reklam nonstop japp. fast ingen reklam atm. bara tuuutande haha. söt du är. "du har plats 15 i kön" Orr segt -.- men jag tkr alltid det tar längsttid på slutet ^^ Klar nu. Så för o göra en lång historia kort har jag ett års bindningstid kvar på en trasig telefon. Underbart Den funkar man bakåt knappen har lagt av och jag har en Iphone. Du kanske ser mitt problem? 27 jun, 2012 11:05 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ja jag förstår dit problem Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: men va?? De kan ju inte tvinga dig ha bindningstid på nått som inte funkar :s Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: Haha Naw tack lr nått xDSkrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: De är inte heller kul Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: Det är så grymt jobbigt -.- och den frustrerande musiken de brukar spela Telefonkö. upphetsande när de rabblar reklam nonstop japp. fast ingen reklam atm. bara tuuutande haha. söt du är. "du har plats 15 i kön" Orr segt -.- men jag tkr alltid det tar längsttid på slutet ^^ Klar nu. Så för o göra en lång historia kort har jag ett års bindningstid kvar på en trasig telefon. Underbart Den funkar man bakåt knappen har lagt av och jag har en Iphone. Du kanske ser mitt problem? ![]()
27 jun, 2012 11:06 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: Ja jag förstår dit problem Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: men va?? De kan ju inte tvinga dig ha bindningstid på nått som inte funkar :s Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: Haha Naw tack lr nått xDSkrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: De är inte heller kul Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: Det är så grymt jobbigt -.- och den frustrerande musiken de brukar spela Telefonkö. upphetsande när de rabblar reklam nonstop japp. fast ingen reklam atm. bara tuuutande haha. söt du är. "du har plats 15 i kön" Orr segt -.- men jag tkr alltid det tar längsttid på slutet ^^ Klar nu. Så för o göra en lång historia kort har jag ett års bindningstid kvar på en trasig telefon. Underbart Den funkar man bakåt knappen har lagt av och jag har en Iphone. Du kanske ser mitt problem? Mjo. får vänta tills den är helpajj o sen lämna in den antar jag. E lite irriterande bara.. 27 jun, 2012 11:09 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ja gör det Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: Ja jag förstår dit problem Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: men va?? De kan ju inte tvinga dig ha bindningstid på nått som inte funkar :s Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: Haha Naw tack lr nått xDSkrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: De är inte heller kul Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: Det är så grymt jobbigt -.- och den frustrerande musiken de brukar spela Telefonkö. upphetsande när de rabblar reklam nonstop japp. fast ingen reklam atm. bara tuuutande haha. söt du är. "du har plats 15 i kön" Orr segt -.- men jag tkr alltid det tar längsttid på slutet ^^ Klar nu. Så för o göra en lång historia kort har jag ett års bindningstid kvar på en trasig telefon. Underbart Den funkar man bakåt knappen har lagt av och jag har en Iphone. Du kanske ser mitt problem? Mjo. får vänta tills den är helpajj o sen lämna in den antar jag. E lite irriterande bara.. ![]()
27 jun, 2012 11:11 |
|
Borttagen
|
Fick just ett chokladgrodekort med harry potter
27 jun, 2012 11:13 |
|
Luna 1
Elev |
Jag sitter och tittar på massa videor där Damian sjunger och jag typ gråter, fnittrar, klappar händerna och ger weird fangirling ljud. Han är så asfafdsgdfhdsfs och jag orkar inte ;___; ♥
Tumblr.
27 jun, 2012 11:26 |
|
Borttagen
|
Sitter och försöker fixa designen på min blogg (y).
27 jun, 2012 11:35 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen