@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
27 jun, 2012 10:14 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Borttagen: Super mera stort grattis ♥ hoppas du får en toppen dag Jag fyller år idag!!!! ![]()
27 jun, 2012 10:18 |
|
scarhead
Lärare |
.. Jag hörde precis Dansa Pausa på engelska
på finska it was so wrong att höra den på engelska </3 ''let's dance, pause, let's dance, pause...'' 27 jun, 2012 10:32 |
|
Cara Riddle
Elev |
27 jun, 2012 10:33 |
|
Borttagen
|
Telefonkö. upphetsande när de rabblar reklam nonstop
27 jun, 2012 10:51 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Borttagen: Det är så grymt jobbigt -.- och den frustrerande musiken de brukar spela Telefonkö. upphetsande när de rabblar reklam nonstop ![]()
27 jun, 2012 10:52 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: Det är så grymt jobbigt -.- och den frustrerande musiken de brukar spela Telefonkö. upphetsande när de rabblar reklam nonstop japp. fast ingen reklam atm. bara tuuutande 27 jun, 2012 10:53 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Borttagen: De är inte heller kul Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: Det är så grymt jobbigt -.- och den frustrerande musiken de brukar spela Telefonkö. upphetsande när de rabblar reklam nonstop japp. fast ingen reklam atm. bara tuuutande ![]()
27 jun, 2012 10:54 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: De är inte heller kul Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: Det är så grymt jobbigt -.- och den frustrerande musiken de brukar spela Telefonkö. upphetsande när de rabblar reklam nonstop japp. fast ingen reklam atm. bara tuuutande haha. söt du är. "du har plats 15 i kön" 27 jun, 2012 10:55 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Borttagen: Haha Naw tack lr nått xDSkrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: De är inte heller kul Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: Det är så grymt jobbigt -.- och den frustrerande musiken de brukar spela Telefonkö. upphetsande när de rabblar reklam nonstop japp. fast ingen reklam atm. bara tuuutande haha. söt du är. "du har plats 15 i kön" Orr segt -.- men jag tkr alltid det tar längsttid på slutet ^^ ![]()
27 jun, 2012 11:00 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen