@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ronald Weasley
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Ronald Weasley: jag älskar Sinbad Jag ser på Sinbad: Legend of the Seven Seas XD Haha, jag har glömt bort att den inte var så dålig ;D Yup 26 jun, 2012 23:34 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Ronald Weasley: nja säg inte det xD men de är nog för att jag bryter sönder filmen och tänker på andra saker än jag gjorde när ajg var mindre ^^Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Ronald Weasley: jag älskar Sinbad Jag ser på Sinbad: Legend of the Seven Seas XD Haha, jag har glömt bort att den inte var så dålig ;D Yup ![]()
26 jun, 2012 23:35 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: haha ja lr hur xD haha säger ju att han inte är nån barnartist xD Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: haha nej typ alla xD haha Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: haha så klockrent xD haha jg hittade en Markoolio skiva för ett tag sedan och ja jag kan ju säga att mina barn inte kmr få lyssna på Markoolio xD Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: haha det händer mig så ofta xD och jag tkr det är lika roligt varje gång xD Den jobbiga stunden då man inser att musiken man lyssnade på när man var liten inte var så värst oskyldig.. och att man verkligen inte hade en aning om vad låten handlade om... Mhm. Surfade runt och hittade boom boom boom av vengaboys och drog på en lyrics video. jag typ O_O Markoolio? Nu måste jag undersöka. Nån speciell låt? :O alltså.. vafan. Förstår vad du menar men ja. jag garvar mest xD videon är ju helt.. jag var 8 år när låten släpptes så jag fattade väll helt enkelt inte xD 26 jun, 2012 23:36 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Borttagen: man brukar ju inte göra det xDSkrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: haha ja lr hur xD haha säger ju att han inte är nån barnartist xD Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: haha nej typ alla xD haha Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: haha så klockrent xD haha jg hittade en Markoolio skiva för ett tag sedan och ja jag kan ju säga att mina barn inte kmr få lyssna på Markoolio xD Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: haha det händer mig så ofta xD och jag tkr det är lika roligt varje gång xD Den jobbiga stunden då man inser att musiken man lyssnade på när man var liten inte var så värst oskyldig.. och att man verkligen inte hade en aning om vad låten handlade om... Mhm. Surfade runt och hittade boom boom boom av vengaboys och drog på en lyrics video. jag typ O_O Markoolio? Nu måste jag undersöka. Nån speciell låt? :O alltså.. vafan. Förstår vad du menar men ja. jag garvar mest xD videon är ju helt.. jag var 8 år när låten släpptes så jag fattade väll helt enkelt inte xD ![]()
26 jun, 2012 23:37 |
|
Ronald Weasley
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Ronald Weasley: nja säg inte det xD men de är nog för att jag bryter sönder filmen och tänker på andra saker än jag gjorde när ajg var mindre ^^ Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Ronald Weasley: jag älskar Sinbad Jag ser på Sinbad: Legend of the Seven Seas XD Haha, jag har glömt bort att den inte var så dålig ;D Yup Haha xD ... Spoiler: Tryck här för att visa! 26 jun, 2012 23:37 |
|
Borttagen
|
26 jun, 2012 23:38 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Ronald Weasley: ja men sånt är så kul xD jag menar du tänker itne på samma sak när du är liten som nu ^^Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Ronald Weasley: nja säg inte det xD men de är nog för att jag bryter sönder filmen och tänker på andra saker än jag gjorde när ajg var mindre ^^ Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Ronald Weasley: jag älskar Sinbad Jag ser på Sinbad: Legend of the Seven Seas XD Haha, jag har glömt bort att den inte var så dålig ;D Yup Haha xD ... Spoiler: Tryck här för att visa! Skrivet av Borttagen: det kan jag tänka mig ^^ men nu röf tiden kan ju redna 10 åringar allt som han sjunger om Cara Riddle fast det "värsta" han gjort kom ut rätt nyligen x) Han försöker inte ens låtsas längre ![]()
26 jun, 2012 23:42 |
|
Miskel
Elev |
26 jun, 2012 23:43 |
|
Ronald Weasley
Elev |
27 jun, 2012 00:01 |
|
Miskel
Elev |
Skrivet av Ronald Weasley: Skrivet av Miskel: Jag.Är.Dödligt.Trött. Jag.Har."The.Perfect.Solution" Men jag orkar inte D:!
27 jun, 2012 00:06 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen