@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Ginnyy: Åh jag hade planer på en Peeta/Gale fanfic. Nu i tredje kapitlet har jag tydligen spårat ut och skrivit drygt en halv sida om första gången som Gales mamma träffade Katniss... irrelevant or what? Det spårar alltid ur i mina fanfics, haha ~ Haha, har verkligen nördat The Sims (det första) idag x'D Har suttit hela dagen med det. Sedan nio typ tills nu. Just nu håller jag på med en familj där de är två stycken och tjejen försöker jag göra till att bli en artist "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 26 jun, 2012 23:24 |
|
Li
Biträdande rektor |
Skrivet av Ginnyy: Åh jag hade planer på en Peeta/Gale fanfic. Nu i tredje kapitlet har jag tydligen spårat ut och skrivit drygt en halv sida om första gången som Gales mamma träffade Katniss... irrelevant or what? Peeta/Gale ♥♥♥♥♥♥ without something there is no nothing 26 jun, 2012 23:25 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: haha det händer mig så ofta xD och jag tkr det är lika roligt varje gång xD Den jobbiga stunden då man inser att musiken man lyssnade på när man var liten inte var så värst oskyldig.. och att man verkligen inte hade en aning om vad låten handlade om... Mhm. Surfade runt och hittade boom boom boom av vengaboys och drog på en lyrics video. jag typ O_O 26 jun, 2012 23:25 |
|
Solkatten
Elev |
Coolt, jag gjorde avifors 1111:e tumme
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 26 jun, 2012 23:26 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Borttagen: haha så klockrent xD haha jg hittade en Markoolio skiva för ett tag sedan och ja jag kan ju säga att mina barn inte kmr få lyssna på Markoolio xDSkrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: haha det händer mig så ofta xD och jag tkr det är lika roligt varje gång xD Den jobbiga stunden då man inser att musiken man lyssnade på när man var liten inte var så värst oskyldig.. och att man verkligen inte hade en aning om vad låten handlade om... Mhm. Surfade runt och hittade boom boom boom av vengaboys och drog på en lyrics video. jag typ O_O ![]()
26 jun, 2012 23:26 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: haha så klockrent xD haha jg hittade en Markoolio skiva för ett tag sedan och ja jag kan ju säga att mina barn inte kmr få lyssna på Markoolio xD Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: haha det händer mig så ofta xD och jag tkr det är lika roligt varje gång xD Den jobbiga stunden då man inser att musiken man lyssnade på när man var liten inte var så värst oskyldig.. och att man verkligen inte hade en aning om vad låten handlade om... Mhm. Surfade runt och hittade boom boom boom av vengaboys och drog på en lyrics video. jag typ O_O Markoolio? Nu måste jag undersöka. Nån speciell låt? :O 26 jun, 2012 23:27 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Borttagen: haha nej typ alla xD hahaSkrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: haha så klockrent xD haha jg hittade en Markoolio skiva för ett tag sedan och ja jag kan ju säga att mina barn inte kmr få lyssna på Markoolio xD Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: haha det händer mig så ofta xD och jag tkr det är lika roligt varje gång xD Den jobbiga stunden då man inser att musiken man lyssnade på när man var liten inte var så värst oskyldig.. och att man verkligen inte hade en aning om vad låten handlade om... Mhm. Surfade runt och hittade boom boom boom av vengaboys och drog på en lyrics video. jag typ O_O Markoolio? Nu måste jag undersöka. Nån speciell låt? :O ![]()
26 jun, 2012 23:28 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: haha nej typ alla xD haha Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: haha så klockrent xD haha jg hittade en Markoolio skiva för ett tag sedan och ja jag kan ju säga att mina barn inte kmr få lyssna på Markoolio xD Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: haha det händer mig så ofta xD och jag tkr det är lika roligt varje gång xD Den jobbiga stunden då man inser att musiken man lyssnade på när man var liten inte var så värst oskyldig.. och att man verkligen inte hade en aning om vad låten handlade om... Mhm. Surfade runt och hittade boom boom boom av vengaboys och drog på en lyrics video. jag typ O_O Markoolio? Nu måste jag undersöka. Nån speciell låt? :O alltså.. vafan. Förstår vad du menar men ja. jag garvar mest xD videon är ju helt.. 26 jun, 2012 23:31 |
|
cannedcorn
Elev |
Har druckit tre koppar kaffe med extra mycket socker den senaste halvtimmen bara för att jag ska kunna sitta uppe hela natten och titta på Pretty little liars
26 jun, 2012 23:34 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Borttagen: haha ja lr hur xD haha säger ju att han inte är nån barnartist xDSkrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: haha nej typ alla xD haha Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: haha så klockrent xD haha jg hittade en Markoolio skiva för ett tag sedan och ja jag kan ju säga att mina barn inte kmr få lyssna på Markoolio xD Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: haha det händer mig så ofta xD och jag tkr det är lika roligt varje gång xD Den jobbiga stunden då man inser att musiken man lyssnade på när man var liten inte var så värst oskyldig.. och att man verkligen inte hade en aning om vad låten handlade om... Mhm. Surfade runt och hittade boom boom boom av vengaboys och drog på en lyrics video. jag typ O_O Markoolio? Nu måste jag undersöka. Nån speciell låt? :O alltså.. vafan. Förstår vad du menar men ja. jag garvar mest xD videon är ju helt.. ![]()
26 jun, 2012 23:34 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen