Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
Forum > Off Topic > Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kedjebrev
Elev |
Skrivet av Dramione99: Skrivet av Kedjebrev: Him with the big H? xD HAN GILLADE MIN PROFILBILD OKEJ JAG DÖR FÖR HAN BRUKAR ANNARS BARA GILLA FOLK MED UPPUSHADE BRÖST TYP OCH ÅÅÅH ♥ Wait, what?
http://Kaosregn.blogg.se
6 okt, 2012 21:03 |
|
Dracos Tvillingsyster
Elev |
Skrivet av Borttagen: aha okej :cSkrivet av Dracos Tvillingsyster: Skrivet av Borttagen: och då tycker du att han ska låta dig vara? Skrivet av Dracos Tvillingsyster: Skrivet av Borttagen: ursäkte jag kanske är en idiot men vad menar du? Okej, killen jag gillar och att par andra hade ett " Facebook War" och då skrev han att jag och enn anna kille var ihop. Liksom, please låt mig vara! Om man säger så här. Killen jag gillar skrev på facebook att jag ver ihop med hans kompis. Ja. Eller han brukar ropa i korridoren att vi är hopp och på gympan sa han hela tidne att killen ville dansa med mig och ta mig på rumpan -.-´
6 okt, 2012 21:03 |
|
Dramione99
Elev |
Skrivet av Kedjebrev: Skrivet av Dramione99: Skrivet av Kedjebrev: Him with the big H? xD HAN GILLADE MIN PROFILBILD OKEJ JAG DÖR FÖR HAN BRUKAR ANNARS BARA GILLA FOLK MED UPPUSHADE BRÖST TYP OCH ÅÅÅH ♥ Wait, what? haha, kanske vi inte pratat om honom, menj ag brukar skriva så om det verkar som om någon gillar HONOM. Alltså him with the big H ...., xD. har så tråkligt liv tat jag inte kommer på annat å skriva.... 6 okt, 2012 21:05 |
|
Kedjebrev
Elev |
Skrivet av Dramione99: Skrivet av Kedjebrev: Skrivet av Dramione99: Skrivet av Kedjebrev: Him with the big H? xD HAN GILLADE MIN PROFILBILD OKEJ JAG DÖR FÖR HAN BRUKAR ANNARS BARA GILLA FOLK MED UPPUSHADE BRÖST TYP OCH ÅÅÅH ♥ Wait, what? haha, kanske vi inte pratat om honom, menj ag brukar skriva så om det verkar som om någon gillar HONOM. Alltså him with the big H ...., xD. har så tråkligt liv tat jag inte kommer på annat å skriva.... Haha okej x) jo men det kan hända att jag har nämnt honom, kommer inte ihåg
http://Kaosregn.blogg.se
6 okt, 2012 21:08 |
|
Elley
Elev |
Min underbara bästa vän som känner allt och alla är väldigt duktig på att krångla till saker. And now she has done it again. När hon fick veta att jag gillade Honom så blev hon överlycklig och var bar tvungen att fixa så att jag fick hans numer. Som sagt, hon känner alla, så hon smsade en kille som är jätte bra kompis med Honom och bad om hans nummer. Nu kommer ju dock det lilla problemet att det här killen vill veta vem som vill ha det (uppmärksamma att killen är en god vän till mig med) och min bästa vän vägrade berätta men fick numret. Dock (tror jag) att killen sagt till Honom att någon ville ha hans numer, vilket gör att om jag smsar vet Han att det är jag.
BORDE JAG SMSA HONOM ELLER INTE?
http://nouw.com/ellenfelixson/
6 okt, 2012 21:45 |
|
superman
Elev |
Elley, ta chansen! Går det inte bra så går det inte bra och då är det nog med det, men går det bra kan det hända så himla mycket kul. Det är värt chansen
6 okt, 2012 21:52 |
|
themarauder
Lärare |
Elley: Smsa!! Vad spelar det för roll att han vet? Han vet ju inte att du vet att han vet! Just ignore the facts =D
=) - just like themarauder 6 okt, 2012 22:29 |
|
Dracos Tvillingsyster
Elev |
6 okt, 2012 22:32 |
|
Amandan
Elev |
6 okt, 2012 22:33 |
|
Borttagen
|
Fan, fan, fan.
Min kille spionerade på mig och min bästis när jag satt och förklarade för henne att jag inte gillade honom, att jag ville göra slut och att han är 7kt iriterande. Vet inte vad jag ska göra, han kommer säkert berätta för mig på måndag att han vet elr ngt. Men han vet iaf inte att jag vet att han vet..... 6 okt, 2012 22:37 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen