Vad var det senaste du sa?
Forum > Quidditchplanen > Vad var det senaste du sa?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
123vilde453
Elev |
GÅÅÅ, till min bror
TAYLOR SWIFT! Sporten där det gäller att springa som en kenian och tänka som en mästare i schack. Utmana mig! 1 jul, 2013 18:39 |
|
Flismos
Elev |
''Du kan gå upp, jag vill inte men du får gärna göra det''
''Sometimes you poke the bear and other times the bear pokes you'' 1 jul, 2013 19:58 |
|
123vilde453
Elev |
AAAAAA!
Måste verkligen gå på toa TAYLOR SWIFT! Sporten där det gäller att springa som en kenian och tänka som en mästare i schack. Utmana mig! 1 jul, 2013 19:58 |
|
DeathDownAlex
Elev |
Skrivet av 123vilde453: Okej, jag sa Ha för jag tycker det lät så gulligt när Lisas (MissLisibell) kompis Lina sa "ha". Ska jag typ skriva så? Ja precis så, det blir mycket trevligare att läsa. Det gäller ju alla trådar. Det är bra att försöka skriva hela meningar. ^^ 1 jul, 2013 20:15 |
|
123vilde453
Elev |
Skrivet av DeathDownAlex: Skrivet av 123vilde453: Okej, jag sa Ha för jag tycker det lät så gulligt när Lisas (MissLisibell) kompis Lina sa "ha". Ska jag typ skriva så? Ja precis så, det blir mycket trevligare att läsa. Det gäller ju alla trådar. Det är bra att försöka skriva hela meningar. ^^ Ok! tack!! TAYLOR SWIFT! Sporten där det gäller att springa som en kenian och tänka som en mästare i schack. Utmana mig! 1 jul, 2013 20:36 |
|
Flismos
Elev |
''Mamma kom så ska jag visa att jag inte överdriver''
''Sometimes you poke the bear and other times the bear pokes you'' 2 jul, 2013 07:44 |
|
123vilde453
Elev |
mmm
Min bror sa en sak TAYLOR SWIFT! Sporten där det gäller att springa som en kenian och tänka som en mästare i schack. Utmana mig! 2 jul, 2013 09:15 |
|
Siriusis
Elev |
"Asch, jag får väl gå upp då"
Hai 2 jul, 2013 13:13 |
|
123vilde453
Elev |
Okeey
Jag skrev det här på Mugglis så då sa jag det irl TAYLOR SWIFT! Sporten där det gäller att springa som en kenian och tänka som en mästare i schack. Utmana mig! 2 jul, 2013 13:21 |
|
Siriusis
Elev |
"CHILDHOOD! Wtf är fel på mig? Är fortfarande ett barn "
Hai 2 jul, 2013 13:28 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen