UNPOPULAR OPINIONS
Forum > Off Topic > UNPOPULAR OPINIONS
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Scorperion: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Scorperion: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Vildvittra: Jag har smakat kaffe, tycker det smakar vidrigt... Skrivet av Borttagen: Kaffe är överskattat Jag är lärare, vilket betyder kaffe ät inte överskattat. Det håller mig vid liv Tyckte jsg med då jag var liten Har smakat kaffe flera gånger och har aldrig gillat det Och jag är ändå 19... Tror det är en sak man vänjer sig vid. Det började med en sällskapssak när man har rast och så Men tycker man inte om det är det bara onödigt att vänja sig vid det. Känner också så. Vet att det är väldigt beroendeframkallande när man har vant sig så jag håller mig helst borta 22 år, universitetsstudent och dricker ännu inte kaffe! Så du är inte ensam. Kaffe är inte gott, men det är kul att dricka! Varför stava rätt när man kan stava fel? 11 nov, 2017 21:28 |
|
Scorperion
Elev |
Tonks/Luna Det är typ så jag tycker om öl... Fast det brukar iofs bli gott efter några klunkar beroende på vad det är för sort
11 nov, 2017 21:31 |
|
mitchan
Lärare |
Skrivet av Scorperion: hahaha och här sitter jag, som föddes utan luktsinne, och tycker att kaffe och öl smakar praktiskt taget likadant.... x) Tonks/Luna Det är typ så jag tycker om öl... Fast det brukar iofs bli gott efter några klunkar beroende på vad det är för sort dvs bara beskt, beskt, beskt.. ![]()
11 nov, 2017 21:33 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av mitchan: Skrivet av Scorperion: hahaha och här sitter jag, som föddes utan luktsinne, och tycker att kaffe och öl smakar praktiskt taget likadant.... x) Tonks/Luna Det är typ så jag tycker om öl... Fast det brukar iofs bli gott efter några klunkar beroende på vad det är för sort dvs bara beskt, beskt, beskt.. Bläk! Te är godare! Varför stava rätt när man kan stava fel? 11 nov, 2017 21:42 |
|
Scorperion
Elev |
Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av mitchan: Skrivet av Scorperion: hahaha och här sitter jag, som föddes utan luktsinne, och tycker att kaffe och öl smakar praktiskt taget likadant.... x) Tonks/Luna Det är typ så jag tycker om öl... Fast det brukar iofs bli gott efter några klunkar beroende på vad det är för sort dvs bara beskt, beskt, beskt.. Bläk! Te är godare! Agreed
11 nov, 2017 21:44 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av Scorperion: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av mitchan: Skrivet av Scorperion: hahaha och här sitter jag, som föddes utan luktsinne, och tycker att kaffe och öl smakar praktiskt taget likadant.... x) Tonks/Luna Det är typ så jag tycker om öl... Fast det brukar iofs bli gott efter några klunkar beroende på vad det är för sort dvs bara beskt, beskt, beskt.. Bläk! Te är godare! Agreed *dricker mitt äpplekanel te* Varför stava rätt när man kan stava fel? 11 nov, 2017 21:44 |
|
Scorperion
Elev |
Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Scorperion: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av mitchan: Skrivet av Scorperion: hahaha och här sitter jag, som föddes utan luktsinne, och tycker att kaffe och öl smakar praktiskt taget likadant.... x) Tonks/Luna Det är typ så jag tycker om öl... Fast det brukar iofs bli gott efter några klunkar beroende på vad det är för sort dvs bara beskt, beskt, beskt.. Bläk! Te är godare! Agreed *dricker mitt äpplekanel te* Heh. Drack också precis te med kanelsmak x)
11 nov, 2017 21:45 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av Scorperion: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Scorperion: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av mitchan: Skrivet av Scorperion: hahaha och här sitter jag, som föddes utan luktsinne, och tycker att kaffe och öl smakar praktiskt taget likadant.... x) Tonks/Luna Det är typ så jag tycker om öl... Fast det brukar iofs bli gott efter några klunkar beroende på vad det är för sort dvs bara beskt, beskt, beskt.. Bläk! Te är godare! Agreed *dricker mitt äpplekanel te* Heh. Drack också precis te med kanelsmak x) Likisar Varför stava rätt när man kan stava fel? 11 nov, 2017 21:46 |
|
Scorperion
Elev |
Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Scorperion: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Scorperion: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av mitchan: Skrivet av Scorperion: hahaha och här sitter jag, som föddes utan luktsinne, och tycker att kaffe och öl smakar praktiskt taget likadant.... x) Tonks/Luna Det är typ så jag tycker om öl... Fast det brukar iofs bli gott efter några klunkar beroende på vad det är för sort dvs bara beskt, beskt, beskt.. Bläk! Te är godare! Agreed *dricker mitt äpplekanel te* Heh. Drack också precis te med kanelsmak x) Likisar Yup
11 nov, 2017 21:47 |
|
Borttagen
|
Jag tycker inte Grotesco är roligt...
12 nov, 2017 11:07 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen