One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
si_tonks
Elev |
GUYS, THEY GOT PRANKED BY NIKELODEON.
WHAT IS AIR I'LL RETURN WHEN I HAVE A WORKING VIDEO. EDIT: det här får duga så länge, höhööh PART 1 PART 2 PART 3 ![]()
22 jul, 2012 03:44 |
|
Solkatten
Elev |
Jag börjar tycka om One Direction mer och mer nu ♥
Btw, varför hatar vissa mäniskor Naill? "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 22 jul, 2012 03:53 |
|
si_tonks
Elev |
Skrivet av Solkatten: Jag börjar tycka om One Direction mer och mer nu ♥ Btw, varför hatar vissa mäniskor Naill? Niall* Höhö, sorry. Och människor tycker väl som de vill, i guess... Han är känd och alla kändisar har hatare. _________________ BUT GUYS, HARRY WAS SO OMFG. GOD BLESS YOU NICKELODEON FOR DOING THIS. ![]()
22 jul, 2012 04:04 |
|
Solkatten
Elev |
Om man gillar alla utom en så gillar man på riktigt inte One Direction
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 22 jul, 2012 04:09 |
|
MonsterCookie
Elev |
OCh NU HAR JAG VART BORTA I EN VECKA IGEN UGH SOMEONE PLEASE UPDATE ME BEFORE I DIE? ♥
sobs I hate being away I miss their lifes edit: 1D pranked on nickelodeon; DYING HAHAHAHAHAHA AIR I NEED AIR wolfstar deserved better. 22 jul, 2012 16:32 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av si_tonks: GEEZ NIALL CALM FUCKING DOWNGUYS, THEY GOT PRANKED BY NIKELODEON. WHAT IS AIR I'LL RETURN WHEN I HAVE A WORKING VIDEO. EDIT: det här får duga så länge, höhööh PART 1 PART 2 PART 3 CALM YO TITS JESUS CHRIST STOP PANICKING 22 jul, 2012 17:16 |
|
MonsterCookie
Elev |
Skrivet av scarhead: Skrivet av si_tonks: GEEZ NIALL CALM FUCKING DOWNGUYS, THEY GOT PRANKED BY NIKELODEON. WHAT IS AIR I'LL RETURN WHEN I HAVE A WORKING VIDEO. EDIT: det här får duga så länge, höhööh PART 1 PART 2 PART 3 CALM YO TITS JESUS CHRIST STOP PANICKING THIS OMG HE'S SUCH A DRAMA QUEEN LIKE JEEEZ CALM DOWN CONTAIN YOUR EMOTIONS GODNESS wolfstar deserved better. 22 jul, 2012 17:43 |
|
Ginny00
Elev |
Jag har upptäckt att jag gillar 1D när Josefin_Weasley inte pratar konstant om de.
Fast jag är inte en Directioner. Jag tycker bara att de är ett helt okej band. :3 Fast om Josefin börjar snacka konstant om de igen kommer jag börja tröttna. 22 jul, 2012 22:51 |
|
Shaunee
Elev |
Em, hej
Min kompis har skrivit en 1D-ff: Close your eyes and dream (den är ganska ny, bara 2 kapitel ute) och hon skriver först vidare när hon fått en läsare till (jag är typ den enda läsaren) och det är så att jag har typ blivit beroende av 1d-fanfics, så någon skulle väl kunna... typ titta in och kommentera, eller nåt... 22 jul, 2012 22:52 |
|
Bombarda
Elev |
Skrivet av Shaunee: Em, hej Min kompis har skrivit en 1D-ff: Close your eyes and dream (den är ganska ny, bara 2 kapitel ute) och hon skriver först vidare när hon fått en läsare till (jag är typ den enda läsaren) och det är så att jag har typ blivit beroende av 1d-fanfics, så någon skulle väl kunna... typ titta in och kommentera, eller nåt... hahahah ser dig länka den överallt xD Kärlek till alla! 22 jul, 2012 23:17 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen