My Little Pony: Friendship Is Magic
Forum > Off Topic > My Little Pony: Friendship Is Magic
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ollis100
Elev |
Skrivet av Borttagen: ^Hur gjorde du den?? Jag letade bara upp en bild på en pegasus ponny på google, sen så öppnade jag den i Paint.NET, gjorde ett nytt lager och ritade på den 8D hej 24 jul, 2012 20:36 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ollis100: Skrivet av Borttagen: ^Hur gjorde du den?? Jag letade bara upp en bild på en pegasus ponny på google, sen så öppnade jag den i Paint.NET, gjorde ett nytt lager och ritade på den 8D Nice! Måste också prova det När jag kommer hem från Finland i alla fall... Då ska jag också göra en bild av mig som ponny! 24 jul, 2012 20:45 |
|
Miss_Green
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ollis100: Skrivet av Borttagen: ^Hur gjorde du den?? Jag letade bara upp en bild på en pegasus ponny på google, sen så öppnade jag den i Paint.NET, gjorde ett nytt lager och ritade på den 8D Nice! Måste också prova det När jag kommer hem från Finland i alla fall... Då ska jag också göra en bild av mig som ponny! Ett tips är att gå in på den här sidan: http://www.dolldivine.com/mlp-fim-pony-creator.php Jag älskar den! ;; ![]()
24 jul, 2012 20:57 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Miss_Green: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ollis100: Skrivet av Borttagen: ^Hur gjorde du den?? Jag letade bara upp en bild på en pegasus ponny på google, sen så öppnade jag den i Paint.NET, gjorde ett nytt lager och ritade på den 8D Nice! Måste också prova det När jag kommer hem från Finland i alla fall... Då ska jag också göra en bild av mig som ponny! Ett tips är att gå in på den här sidan: http://www.dolldivine.com/mlp-fim-pony-creator.php Jag älskar den! Tro mig, jag har redan överbefolkat Ponnyville med mina många skapelser ;D 24 jul, 2012 21:00 |
|
Miss_Green
Elev |
Skrivet av Borttagen: Haha, jaha Skrivet av Miss_Green: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ollis100: Skrivet av Borttagen: ^Hur gjorde du den?? Jag letade bara upp en bild på en pegasus ponny på google, sen så öppnade jag den i Paint.NET, gjorde ett nytt lager och ritade på den 8D Nice! Måste också prova det När jag kommer hem från Finland i alla fall... Då ska jag också göra en bild av mig som ponny! Ett tips är att gå in på den här sidan: http://www.dolldivine.com/mlp-fim-pony-creator.php Jag älskar den! Tro mig, jag har redan överbefolkat Ponnyville med mina många skapelser ;D ;; ![]()
24 jul, 2012 21:01 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Miss_Green: Skrivet av Borttagen: Haha, jaha Skrivet av Miss_Green: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ollis100: Skrivet av Borttagen: ^Hur gjorde du den?? Jag letade bara upp en bild på en pegasus ponny på google, sen så öppnade jag den i Paint.NET, gjorde ett nytt lager och ritade på den 8D Nice! Måste också prova det När jag kommer hem från Finland i alla fall... Då ska jag också göra en bild av mig som ponny! Ett tips är att gå in på den här sidan: http://www.dolldivine.com/mlp-fim-pony-creator.php Jag älskar den! Tro mig, jag har redan överbefolkat Ponnyville med mina många skapelser ;D Visar dem här någon gång 24 jul, 2012 21:02 |
|
Miss_Green
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jaa! Skrivet av Miss_Green: Skrivet av Borttagen: Haha, jaha Skrivet av Miss_Green: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ollis100: Skrivet av Borttagen: ^Hur gjorde du den?? Jag letade bara upp en bild på en pegasus ponny på google, sen så öppnade jag den i Paint.NET, gjorde ett nytt lager och ritade på den 8D Nice! Måste också prova det När jag kommer hem från Finland i alla fall... Då ska jag också göra en bild av mig som ponny! Ett tips är att gå in på den här sidan: http://www.dolldivine.com/mlp-fim-pony-creator.php Jag älskar den! Tro mig, jag har redan överbefolkat Ponnyville med mina många skapelser ;D Visar dem här någon gång EDIT: Skåda! Mitt PONY-JAG!! ![]() ;; ![]()
24 jul, 2012 21:04 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Miss_Green: Skrivet av Borttagen: Jaa! Skrivet av Miss_Green: Skrivet av Borttagen: Haha, jaha Skrivet av Miss_Green: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ollis100: Skrivet av Borttagen: ^Hur gjorde du den?? Jag letade bara upp en bild på en pegasus ponny på google, sen så öppnade jag den i Paint.NET, gjorde ett nytt lager och ritade på den 8D Nice! Måste också prova det När jag kommer hem från Finland i alla fall... Då ska jag också göra en bild av mig som ponny! Ett tips är att gå in på den här sidan: http://www.dolldivine.com/mlp-fim-pony-creator.php Jag älskar den! Tro mig, jag har redan överbefolkat Ponnyville med mina många skapelser ;D Visar dem här någon gång EDIT: Skåda! Mitt PONY-JAG!! Naaaaaw X ) 24 jul, 2012 21:14 |
|
Miss_Green
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Miss_Green: Skrivet av Borttagen: Jaa! Skrivet av Miss_Green: Skrivet av Borttagen: Haha, jaha Skrivet av Miss_Green: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ollis100: Skrivet av Borttagen: ^Hur gjorde du den?? Jag letade bara upp en bild på en pegasus ponny på google, sen så öppnade jag den i Paint.NET, gjorde ett nytt lager och ritade på den 8D Nice! Måste också prova det När jag kommer hem från Finland i alla fall... Då ska jag också göra en bild av mig som ponny! Ett tips är att gå in på den här sidan: http://www.dolldivine.com/mlp-fim-pony-creator.php Jag älskar den! Tro mig, jag har redan överbefolkat Ponnyville med mina många skapelser ;D Visar dem här någon gång EDIT: Skåda! Mitt PONY-JAG!! Naaaaaw X ) Haha, sööt? x) ;; ![]()
24 jul, 2012 21:14 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Miss_Green: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Miss_Green: Skrivet av Borttagen: Jaa! Skrivet av Miss_Green: Skrivet av Borttagen: Haha, jaha Skrivet av Miss_Green: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ollis100: Skrivet av Borttagen: ^Hur gjorde du den?? Jag letade bara upp en bild på en pegasus ponny på google, sen så öppnade jag den i Paint.NET, gjorde ett nytt lager och ritade på den 8D Nice! Måste också prova det När jag kommer hem från Finland i alla fall... Då ska jag också göra en bild av mig som ponny! Ett tips är att gå in på den här sidan: http://www.dolldivine.com/mlp-fim-pony-creator.php Jag älskar den! Tro mig, jag har redan överbefolkat Ponnyville med mina många skapelser ;D Visar dem här någon gång EDIT: Skåda! Mitt PONY-JAG!! Naaaaaw X ) Haha, sööt? x) Jaaaaa! ♥ 24 jul, 2012 21:21 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen