Sant eller Falskt? - Forumlek
Forum > Quidditchplanen > Sant eller Falskt? - Forumlek
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
ikka
Elev |
Sant C:
Du tycker blått och silver är bättre än blått och brons? ![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
7 jan, 2011 13:22 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Falskt
Crabbe är värre än Goyle? 7 jan, 2011 13:44 |
|
Hermionee Granger
Elev |
Sant (tror jag)
Du har sett HP 7? Dobby has no master, Dobby is a free elf 8 jan, 2011 14:39 |
|
leumas vän
Elev |
8 jan, 2011 15:29 |
|
Soz
Elev |
Sant (Tror jag)
Önskar sig en uggla? Sherlockian, Whovian etc. 8 jan, 2011 15:40 |
|
ikka
Elev |
8 jan, 2011 16:40 |
|
Hermionee Granger
Elev |
Sant
Du tycker Ron är snygg? Dobby has no master, Dobby is a free elf 8 jan, 2011 17:05 |
|
soratanaka
Elev |
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 8 jan, 2011 22:05 |
|
Oskan
Elev |
Falskt!
Windows är det bästa operativsystemet? "May the force be equal to mass times acceleration" 9 jan, 2011 00:25 |
|
ikka
Elev |
Sanskt. Alldeles för längesen jag använde Linux för att kunna jämföra. Och något annat har jag aldrig provat.
Chokladgrodor verkar vara det godaste trollkarlsgodiset? ![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
9 jan, 2011 12:22 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen