Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
Forum > Off Topic > Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Rut Luna
Elev |
My Dumbledore! Lucky you!
Jag är faktiskt död. 17 dec, 2011 10:37 |
|
ikka
Elev |
Haha, I screwed up igår. Fast jag tror att jag överreagerade lite, det var nog inte så hemskt egentligen............. Hoppas jag.
![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
17 dec, 2011 10:42 |
|
Borttagen
|
Ja, Alma, det r ganska lätt att säga det för mig, men jag vet att du vågar! ;3
17 dec, 2011 11:06 |
|
Jac
Elev |
17 dec, 2011 12:55 |
|
Borttagen
|
Okej, så jag tycker om en kille.
Eller vad räknas om att tycka om? Jag saknar honom under helgerna, tänker på honom och bryr mig om honom. Jag tror det räknas på något litet sätt. Men jag har nu bestämt mig för att låta honom vara. Det skulle ändå inte hända ett dugg mellan oss två. Han skulle aldrig kunna se mig. Så här ser mitt tonårs liv ut ungefär. Jag har alltid gillat någon så här mycket, men alltid ignorerat tankarna eftersom jag tycker det är helt omöjligt för honom att gilla mig. Blä this is so screwed up .__. The story of my life. 17 dec, 2011 13:27 |
|
ikka
Elev |
^Haha, story of my life too.
Jag menar. Visst att jag gillar honom, han är ju så himla fin, men jag är bara en i mängden. Varför skulle han bry sig om mig mer än någon annan liksom? ![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
17 dec, 2011 13:49 |
|
Borttagen
|
Skrivet av ikka: ^Haha, story of my life too. Jag menar. Visst att jag gillar honom, han är ju så himla fin, men jag är bara en i mängden. Varför skulle han bry sig om mig mer än någon annan liksom? Kanske för att du är friggin awesome och en underbar person? 17 dec, 2011 14:00 |
|
ikka
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av ikka: ^Haha, story of my life too. Jag menar. Visst att jag gillar honom, han är ju så himla fin, men jag är bara en i mängden. Varför skulle han bry sig om mig mer än någon annan liksom? Kanske för att du är friggin awesome och en underbar person? Eller så beskrev du precis dig själv?! ![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
17 dec, 2011 14:03 |
|
Miss.Rowena
Elev |
Jag gillade en gång en kille som typ fyra tjejer till gillade, och vi gjorde massa saker tillsammans ett tag, men sedan så kom vi in på efter ett tag på om jag var kär i någon, och jag svarade ja, och han ville veta vem det var, men jag vägrade berätta. Nästa termin så började vi dissa varandra och det dog ut för mig. '-'
~ Med rätt att besserwissa ~ 17 dec, 2011 14:03 |
|
whirlwinds
Elev |
ÅH DÖR DÖR DÖR DÖR DÖR KÄRLEKSDÖDEN AAAH HITTADE MIN DEN DÄR YOUTUBEFILMEN FRÅN RISE AGAINST-SIGNERINGEN SOM VAR FÖRSTA GÅNGEN HAN&JAG TRÄFFADES, ASDFGHJKL ÅH FINT ♥♥
Känner för att typ visa den här nu men jag vet inte HAHA För övrigt så är allt konstiiiiigt och vi säger minst 9547689476 gånger att ÅH SKA VI TRÄFFAS?! men så blir det liksom aldrig av. I början var det jag som tänkte när den där dagen vi bestämt oss för att träffas väl kom, att "ahmen om han nu ville träffa mig idag skulle väl HAN höra av sig", men då det gick typ tre fyra gånger utan att han gjorde det insåg jag att det nog var jag som fick höra av mig för att fråga, de gånger JAG har gjort det har han dock bara "oj nej jag ska göra någonting annat idag jag kan inte ses", eller som sist då min vän tvingade mig att smsa och fråga om vi skulle ses när vi kom hem från Västerås & han inte svarade förrän tre timmar senare och ba "oj förlåt jag sov". Det är liksom HAN som frågar om JAG vill ses, men det är också alltid HAN som ställer in det och kommer på en massa konstiga ursäkter för att han sen inte kan ses. Fast så har han också börjat skriva en massa fina & gulliga saker till mig hela tiden och blööööööö jag är så förvirraaaaaaad. Vet ingenting av vad i helvete det är som pågår mellan oss egentligen. I måndags ba "du var fett fin idag! :$♥" Och våran konversation i torsdags/fredags asfldsglkfgdkjshsfg haha jag avled Spoiler: Tryck här för att visa! Insåg just hur otroligt awkward det vore om han visar sig vara medlem på mugglis................... Oh god jag skulle typ bli självmordsbenägen...
17 dec, 2011 14:39 |
Forum > Off Topic > Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen