Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Sorgens tider [SV]

Forum > Fanfiction > Sorgens tider [SV]

1 2 3 ... 56 57 58 ... 69 70 71
Användare Inlägg
Be weasley
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Be weasley:
hoppsan, har jag missat något när blev Percy arg på Harry?

nej då, du har inte missat något, det är bara något han får in i hjärnan nu
okej

Sirus Black <3 läs gärna min ff: Ronald Weasleys liv

10 nov, 2011 20:44

Cara Riddle
Elev

Avatar


jag tkt det var riktigt bra och jag förstår Percy så väl, jag hade heller inte kunnat se på harry men jag gillade kapitlet sjukt mkt ♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2Fea7a5aa29df70f4a8ed3d5c75bb42e21%2Ftumblr_inline_ndap359Vgu1sv49sn.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F2b88b67b62e1c09b656f8203353df257%2Ftumblr_inline_ncgl5aR8Ck1r9vm7f.gif

10 nov, 2011 20:50

Borttagen

Avatar


Skrivet av Renn:
Naww!!!
Gúd var bra!

Naww du gjorde ditt första inlägg i min FF.. Känner mig hedrad ♥


TACK ALLIHOPA ♥ Det värmer om hjärtat när ni gillar vad jag skriver

10 nov, 2011 20:52

nilla10
Elev

Avatar


varsågod

hej hej! :)

10 nov, 2011 20:56

Ginny.T
Elev

Avatar


s**t bra!!

"We've all got both light, and dark inside of us. What matters, is the part we choose to act on." -Sirius Black

10 nov, 2011 21:04

Bombarda
Elev

Avatar


F** VAD JAG ÄLSKAR DIN FF KVINNA!
Hoppas du fattar hur jäkla duktig du är
Gång på gång berör du mig med ditt underbara sätta att skriva på, du kommer gå långt med skrivandet om du bara fortsätter. Du kommer bli miljonär!
Ps: glömde jag att skriva hur mycket jag älskar din FF?♥

Kärlek till alla!

10 nov, 2011 23:04

Borttagen

Avatar


Skrivet av Bombarda:
F** VAD JAG ÄLSKAR DIN FF KVINNA!
Hoppas du fattar hur jäkla duktig du är
Gång på gång berör du mig med ditt underbara sätta att skriva på, du kommer gå långt med skrivandet om du bara fortsätter. Du kommer bli miljonär!
Ps: glömde jag att skriva hur mycket jag älskar din FF?♥


Så sant

11 nov, 2011 12:17

Borttagen

Avatar


Tack ♥
Mina kompisar (på mugglis FredHannaGeorge och den andra har inte mugglis ^^) har gett mig idén att skriva två till, ungefär som denna men ur andras perspektiv (t.ex den andra efter de här ska handla om Fred's liv i himlen, den tredje ska kanske handla om Lee Jordan )
Så just nu vill jag bara veta: Skulle ni läsa dom/den (om det bara blir en till) då?
Btw.. ett nytt kapitel kommer senare ikväll..

11 nov, 2011 14:04

nilla10
Elev

Avatar


jag skulle läsa dom!

yay! det kommer mer!!!!!!

hej hej! :)

11 nov, 2011 14:06

Borttagen

Avatar


Skrivet av nilla10:
jag skulle läsa dom!

yay! det kommer mer!!!!!!

11 nov, 2011 14:07

1 2 3 ... 56 57 58 ... 69 70 71

Forum > Fanfiction > Sorgens tider [SV]

Du får inte svara på den här tråden.