Vem skulle ni vilja gifta er med i HP???
Forum > Harry Potter > Vem skulle ni vilja gifta er med i HP???
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
inging
Elev |
Draco är söt men jag tror nog Ron!
http://cdn1.cdnme.se/cdn/7-1/2670756/images/2012/pup_508eee849606ee549bf8d6a5.gif 2 nov, 2011 19:12 |
|
Cailine
Elev |
2 nov, 2011 19:46 |
|
Salazar1
Elev |
Luna elr Salazar
Slytherin Pride 2 nov, 2011 20:51 |
|
Greenbloodyrose
Elev |
3 nov, 2011 13:14 |
|
Borttagen
|
Det vore inte fel att gifta sig med Cedric om han nu levt ♥, eller med Freddie.
Spoiler: Tryck här för att visa! 3 nov, 2011 13:18 |
|
Hermione Granger...
Elev |
Fred eller George
Pottermore - NightWave16975 Gryffindor :3 3 nov, 2011 13:54 |
|
HogwartsCoolingen
Elev |
Skrivet av Borttagen: Det vore inte fel att gifta sig med Cedric om han nu levt ♥, eller med Freddie. Spoiler: Tryck här för att visa! Dsm! :'( We never go out of style <3 18 dec, 2011 21:11 |
|
Emma Longbottom
Elev |
Fred♥ :"""( eller George eller Ron!
"Charlie," he said. "You're losing it, too," said Ron. I'm Ron, remember?" No - Charlie - your brother Charlie. In Romania. Studying dragons. 18 dec, 2011 21:16 |
|
AlexZz
Elev |
18 dec, 2011 21:22 |
|
Josefin_Weasley
Elev |
18 dec, 2011 22:07 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen