Chatttråd :] ♥
Forum > Off Topic > Chatttråd :] ♥
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
jag gjorde inte det förut 17 aug, 2011 19:30 |
|
hyperion
Elev |
Skrivet av Borttagen: jag gjorde inte det förut fast man får inte skriva med bara smileys överhuvudtaget, räknas som spamm. ![]()
17 aug, 2011 19:47 |
|
childhoodlight
Elev |
17 aug, 2011 19:49 |
|
ikka
Elev |
Skrivet av Borttagen: jag gjorde inte det förut Nähä, sorry. Såg bara från inlägget där du skrev att ingen svarade & efter det var det bara smileys. ^^ Och precis som hyperion sa så är det emot reglerna att posta inlägg med bara smileys, det räknas som spam och är väldigt onödigt... Se till att skriva något istället. ![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
17 aug, 2011 19:49 |
|
Borttagen
|
Cooling Jasmin!
Jaaag vill klippa mig nu me måste vänta tills imorn lalallalalalalal 17 aug, 2011 19:50 |
|
ikka
Elev |
childhoodlight; Oh dear, det är inte lite det. ;o Tycker jag har skrivit mycket, haha.
trevor; Har du ingen sax hemma? ![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
17 aug, 2011 19:51 |
|
Borttagen
|
HAHA jo, men jag ska liksom klippa av en dec och då vågar jag inte riktigt .. (a) brukar dock klippa luggen med kökssaxen ibland = dåligt för håret.
17 aug, 2011 19:53 |
|
childhoodlight
Elev |
17 aug, 2011 20:00 |
|
Borttagen
|
Taskiiii tjej/kille/sak </3
17 aug, 2011 20:02 |
|
Borttagen
|
17 aug, 2011 20:02 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen