Den nordiska trollkarls skolan
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Den nordiska trollkarls skolan
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
" ehhm, skulle vara lite svårt att hata dig som död men det känns väl lite onödigt att döda mig, varför skulle du ens göra det" svarade jag.
22 dec, 2016 16:19 |
|
Belluna tonks
Elev |
"Nej jag skulle aldrig göra något sådant! Men jag kanske vet en liten raring som skulle kunna göra det!" sa jag och skrattade ondskefullt och blinkade med ena ögat mot Oskar så han skulle förstå att jag skämta
![]()
22 dec, 2016 16:23 |
|
Borttagen
|
" haha, jag är helt säker på att raringen antagligen är någon av de där" sa jag skämtsamt och pekade på de andra.
22 dec, 2016 16:29 |
|
Belluna tonks
Elev |
22 dec, 2016 16:31 |
|
Borttagen
|
"och hon tänkte döda mig genom att göra vadå, knuffa mig utför ett stup, lära sig avada kedavra eller vadå. Dessutom så undrar jag vad jag har gjort, jag har bara varit allmänt dryg och irriterande" sa jag med överdriven dramatisk röst. " och dessutom Jennifer, om du dödar mig så får inte du komma på mitt kalas" sa jag ännu mer dramatiskt medan jag täckte ut tungan.
22 dec, 2016 16:37 |
|
Belluna tonks
Elev |
"Jag bara skojar med dig, Jenni är för kär för att döda dig! Utan det var faktiskt Liv!" säger jag och pekar på Katrine
![]()
22 dec, 2016 16:41 |
|
Linn Lumos
Elev |
Åh får jag inte komma på ditt kalas sa jag förskrekt. Sen lo jag. Varför skulle jag döda Oskar sa jag sen till mona
(Vad menar du när du skriver. Det var liv och pekade på Katrin. Belluna tonks 22 dec, 2016 16:41
Detta inlägg ändrades senast 2016-12-22 kl. 16:43
|
|
Belluna tonks
Elev |
"För att du är, en t-shirt!" säger jag och skrattar så jag skriker (jag är verkligen dålig på att komma på förklaingar)
![]()
22 dec, 2016 16:43 |
|
Linn Lumos
Elev |
Jag börjar skratta för att det verkligen inte är kul.
22 dec, 2016 16:44 |
|
Borttagen
|
" så först skulle du döda mig, sedan så skulle Jennifer döda mig eftersom hon är en t-shirt sedan så skulle liv göra det men det var tydligen Katrine" sa jag skrattandes, " det här var logiskt"
22 dec, 2016 16:44 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Den nordiska trollkarls skolan
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen