Kids are just kids
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Kids are just kids
|
Borttagen
|
" Hej um vad gör du ?" Frågade Theo och försökte att inte se så nervös ut.
31 aug, 2015 09:22
|
|
Borttagen
|
"jag städar mitt rum för en gångs skull" sa Leon lågt.
31 aug, 2015 09:23
|
|
Borttagen
|
" Hm städa Borde jag också göra " sa Theo tyst då han sällan hittade de papper han sökte efter.
31 aug, 2015 09:28
|
|
Borttagen
|
"VI är båda lite stökiga av oss eller hur" sa Leon & log lite grann.
31 aug, 2015 09:29
|
|
Borttagen
|
" Ja hittar ju aldrig de papper jag söker efter " sa Theo och såg på Leon.
31 aug, 2015 09:38
|
|
Borttagen
|
"hur kan du klara av att plugga så mycket?" frågade Leon osäkert.
31 aug, 2015 09:39
|
|
Borttagen
|
" Jag vet inte jag bara gör det " sa Theo och såg på Leon.
31 aug, 2015 09:55
|
|
Borttagen
|
"Sånt klarar inte jag..jag skolkar mesta av tiden" sa Leon & log oskyldigt.
31 aug, 2015 09:56
|
|
Borttagen
|
" Hm det är inte bra att skolka " sa Theo och lyfte upp sin katt.
" Hm jag skolkar nog jag med om man ska tänka på det sättet men klarar ju inte av vanlig skola " sa Theo.
31 aug, 2015 09:59
|
|
Borttagen
|
"Du skoklar inte då du pluggar hemma. Jag pluggar ju inte alls så jag skolkar" sa Leon & suckade.
31 aug, 2015 10:02
|
Du får inte svara på den här tråden.