Rollspel om Kopierarna (prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Rollspel om Kopierarna (prs)
|
Borttagen
|
Stefan log lite grann.
" Om Derek inte skyndar sig så blir vi sena. tåget går ju om tio minuter trotts allt. " sa Stefan med en suck
16 aug, 2015 06:54
|
|
Borttagen
|
Derek gick av buden och såg snart bandet han log och gick fram till dom
" förlåt bussen var sen " sa Derek
" okej det är lungt " sa Noah och log.
16 aug, 2015 11:40
|
|
Borttagen
|
Stefan hade lugnat ner sig nu när han märkte att Derek hade kommit i tid.
Stefan såg mot tåget.
"Ska vi sätta oss nu?" frågade Stefan lite osäkert.
16 aug, 2015 11:43
|
|
Borttagen
|
" Ja det är nog bäst " sa Noah han och Nova gick ombord på tåget efter dom gick Derek in. Derek satte sig på en plats färde kunde sitta 4 personer.
16 aug, 2015 11:51
|
|
Borttagen
|
Stefan följde med dem in. Han satte sig närmast fönstret.
Han suckade lite lätt för sig själv. Han var alltid stressad & hade riktigt svårt att vara stil.
16 aug, 2015 11:54
|
|
Borttagen
|
Nova och Noah satte sig mitt emot varandra Derek såg ut genom fönstret han log det skulle bli skönt att komma bort från kusinerna ett tag.
16 aug, 2015 11:55
|
|
Borttagen
|
Stefan tog fram sin mobil & började att spela spel för att fördriva tiden lite grann. Han gillade inte tåg direkt men kunde åka det om det behövdes.
16 aug, 2015 11:57
|
|
Borttagen
|
Noah och Nova tog fram en bok och satt och läste medans Derek bara tog det lungt. Tåget började åka.
16 aug, 2015 11:59
|
|
Borttagen
|
Efter en lång stund hade Stefan somnat. Han var helt slut & behövde vila. Tåget rörde sig snabbt framåt men stannade helt plötsligt. människorna på tåget såg sig en aning förvirrat omkring. Stefan vaknade upp lite förvirrat.
16 aug, 2015 12:03
|
|
Borttagen
|
" okej tågmöte är det inte " sa Nova då hon såg att det inte gick att möta något tåg här.
" Men vad kan det då vara ?" Frågade Noah förvirrat.
" nån ovälkommen gäst är på taket " sa Derek då han hörde steg.
16 aug, 2015 12:06
|
Du får inte svara på den här tråden.