ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kaylin
Elev |
(Kan man inte tagga personen som man pratar med i rollet??)
Go Fuck yourself you damn cereal 19 aug, 2015 17:02 |
|
Borttagen
|
( Jo, visst
19 aug, 2015 17:27 |
|
Kaylin
Elev |
(Oki!! Ceczan04, bor Will i radhus, lägenhet, eller hus??)
Go Fuck yourself you damn cereal 19 aug, 2015 17:55 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Kaylin: (Oki!! Ceczan04, bor Will i radhus, lägenhet, eller hus??) (Villa!) 19 aug, 2015 20:29 |
|
JossiMarauder
Elev |
Jossan
— Jag kom fram till Wills hus, en villa. So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 19 aug, 2015 20:47 |
|
Borttagen
|
Will
Plötsligt kom Jossan gående. Jag sprang ner och öppnade dörren. "Hejsan!" Sade jag glatt. 19 aug, 2015 20:49 |
|
JossiMarauder
Elev |
Jossan
- ”Hej Will!” Sade jag lika glatt. ”Får man komma in?” (Kan inte alla typ campa i skogen och ha sp fett mysigt kch sen så dyker mörsdaren upp?) So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 19 aug, 2015 20:55 |
|
Borttagen
|
Will
"Välkommen!" Sade jag och släppte in Jossan. (JÄTTEBRA IDÉ) 19 aug, 2015 21:03 |
|
JossiMarauder
Elev |
(Taaaack)
Jossan - Jag gick in. Det var stort och fint. (Är Kayla där?) So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 19 aug, 2015 21:04 |
|
Borttagen
|
(Men men hur blir det med mig da? *snyftar* Vet inte vad jag ska skriva
19 aug, 2015 21:04 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen