Prs med ellisen05
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Prs med ellisen05
|
Borttagen
|
(*host* igen honom)
"Dör, relegerad jag vet inte, jag vill bara inte vara med honom allas", säger jag enkelt.
5 sep, 2015 11:23
|
|
Borttagen
|
( Sluta klaga, jag är bara 10 år! XD)
" Han kanske var kontrollerad ." sa jag fundersamt.
5 sep, 2015 15:56
|
|
Borttagen
|
(Förlåååt)
"Jo, men vem?" Frågar jag.
5 sep, 2015 17:08
|
|
Borttagen
|
( Gö inge)
" Det var en bra fråga." säger jag misstänksamt .
6 sep, 2015 20:21
|
|
Borttagen
|
(♥)
"Ja", säger ja och funderar på vem det kan vara.
7 sep, 2015 18:05
|
|
Borttagen
|
" Liksom, vem vill oss något dumt?" frågar jag fundersamt. Tilde var väl min enda fiende, eller?
9 sep, 2015 15:49
|
|
Borttagen
|
9 sep, 2015 18:18
|
|
Borttagen
|
Vänta lite, Tilde hade ju medarbetare...
9 sep, 2015 19:34
|
|
Borttagen
|
Jag tittar på Stonie.
"Har du någon idé?" Frågar jag.
10 sep, 2015 19:03
|
|
Borttagen
|
" Nja, jag har ju inte hunnit tänka alla vägar än." säger jag försiktigt. Men dem var ju faktiskt i Slytherin, så att dem kunde kasta förbannelsen på Austin.
10 sep, 2015 19:21
|
Du får inte svara på den här tråden.