Rollspel mellan mig och renesmee cullen 1.
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Rollspel mellan mig och renesmee cullen 1.
|
Borttagen
|
"Öh...Jag måste sticka till Lucas, och jag skulle ta med mig dig. Diego hade jagat så han var inte törstig." tillade jag.
1 nov, 2013 22:41
|
|
Borttagen
|
"Varför?"
Mumlade jag sömnigt.
1 nov, 2013 22:41
|
|
Borttagen
|
"Jag vet inte. Men vi hade bråttom. " Jag lyfte upp henne och sprang till bilen.
"Sov medan du kan."
1 nov, 2013 22:44
|
|
Borttagen
|
Jag drog på mig mina skor i bilen och somnade till ljudet av motorns spinnande.
1 nov, 2013 22:46
|
|
Borttagen
|
Jag stannade utanför bilen och väckte skyndsamt Sanna.
"Vi är framme."
1 nov, 2013 22:50
|
|
Borttagen
|
Jag suckade och det blandades med en gäspning och jag klev ur bilen.
1 nov, 2013 22:51
|
|
Borttagen
|
Vi steg in i huset där det rådde full aktivitet.
Lucas steg fram, halvt haltande halvt gående.
"Nellie har sett en syn.
En arme av vamyrer är på väg för att döda oss. Dom kommer när snön lägger sig på träden och den sista fågelsången hörs."
1 nov, 2013 23:05
|
|
Borttagen
|
Jag följde efter in.
"Vänta va?!"
1 nov, 2013 23:06
|
|
Borttagen
|
Jag höll upp handen för att teckna att hon skulle vara tyst.
"Varför kommer dom? och hur många är dom?"
1 nov, 2013 23:08
|
|
Borttagen
|
Jag var så trött att jag kröp ihop i soffan och somnade till deras oroliga mummel.
1 nov, 2013 23:09
|
Du får inte svara på den här tråden.