Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Barnie och coolingen, prs

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Barnie och coolingen, prs

1 2 3 ... 56 57 58 ... 149 150 151
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Jag skrattar när jag kramar tillbaka.
- Äntligen!! Ska vi gå?

(Middag... )

22 nov, 2013 19:03

Borttagen

Avatar


(Jag med )

"Ja! Låt oss ta med Teddy ner till Stora Salen först... Han ska på dejt!", jag fnissade och Teddy rodnade och nyper mig i armen.

22 nov, 2013 19:11

Borttagen

Avatar


Jag ler och nickar.
- Okej!

22 nov, 2013 19:52

Borttagen

Avatar


Vi tre går mot stora salen...

22 nov, 2013 21:07

Borttagen

Avatar


Jag nynnar tyst på något och nästan hoppar av lycka till salen.

22 nov, 2013 21:08

Borttagen

Avatar


Teddy blev nervösare för varje steg. Jag fnissar åt honom och han ger mig kalla dödande blickar om och om igen. Vilket bara får mig att fnissa mer.

22 nov, 2013 21:09

Borttagen

Avatar


Jagser bakåt på Ted och fnissar.

22 nov, 2013 21:10

Borttagen

Avatar


"Sluta! Båda två!"
"Teddy gubben, du är lite röd", jag fnissar förtjust när han försöker ge mig en hotande blick.

22 nov, 2013 21:12

Borttagen

Avatar


Jag skrattar ännu högre.

22 nov, 2013 21:13

Borttagen

Avatar


Teddy stannar och tar ett djupt andetag.
Han byter frisyr genom viljekraft till en starkare blåare färg.
"Så! Nu ser jag inte lika röd ut!"
"Sant, bra Teddy ponken"

22 nov, 2013 21:15

1 2 3 ... 56 57 58 ... 149 150 151

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Barnie och coolingen, prs

Du får inte svara på den här tråden.