Barnie och coolingen, prs
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Barnie och coolingen, prs
|
Borttagen
|
Jag skrattar när jag kramar tillbaka.
- Äntligen!! Ska vi gå?
(Middag...  )
22 nov, 2013 19:03
|
|
Borttagen
|
(Jag med  )
"Ja! Låt oss ta med Teddy ner till Stora Salen först... Han ska på dejt!", jag fnissade och Teddy rodnade och nyper mig i armen.
22 nov, 2013 19:11
|
|
Borttagen
|
Jag ler och nickar.
- Okej!
22 nov, 2013 19:52
|
|
Borttagen
|
Vi tre går mot stora salen...
22 nov, 2013 21:07
|
|
Borttagen
|
Jag nynnar tyst på något och nästan hoppar av lycka till salen.
22 nov, 2013 21:08
|
|
Borttagen
|
Teddy blev nervösare för varje steg. Jag fnissar åt honom och han ger mig kalla dödande blickar om och om igen. Vilket bara får mig att fnissa mer.
22 nov, 2013 21:09
|
|
Borttagen
|
Jagser bakåt på Ted och fnissar.
22 nov, 2013 21:10
|
|
Borttagen
|
"Sluta! Båda två!"
"Teddy gubben, du är lite röd", jag fnissar förtjust när han försöker ge mig en hotande blick.
22 nov, 2013 21:12
|
|
Borttagen
|
22 nov, 2013 21:13
|
|
Borttagen
|
Teddy stannar och tar ett djupt andetag.
Han byter frisyr genom viljekraft till en starkare blåare färg.
"Så! Nu ser jag inte lika röd ut!"
"Sant, bra Teddy ponken"
22 nov, 2013 21:15
|
Du får inte svara på den här tråden.