Början.
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Början.
|
Borttagen
|
Jag hade sminkat mig väldigt mycket även fast jag inte behövde, och plattat mitt hår som vanligtvis alltid var lockigt och sattit upp en del av set i en majestätisk knut.
Klänningen glittrade lite och böljade nerför min slanka kropp.
Klackskorna var väldigt högs och matchade skärpet till klänningen.
I mina händer höll jag en gigantisk blombukett.
29 sep, 2013 12:01
|
|
Borttagen
|
Jag tittade mig lite nervöst omkring i rummet.
29 sep, 2013 12:02
|
|
Borttagen
|
Jag steg graciöst in i rummet där Diego var.
29 sep, 2013 12:08
|
|
Borttagen
|
Jag tittade upp. Hon var svindlande vacker.
29 sep, 2013 12:12
|
|
Borttagen
|
Det svarta mot hans vita hud gjorde honom fantastisk.
29 sep, 2013 12:17
|
|
Borttagen
|
29 sep, 2013 12:18
|
|
Borttagen
|
"Du är väldigt vacker ikväll." Log jag.
29 sep, 2013 12:22
|
|
Borttagen
|
29 sep, 2013 12:23
|
|
Borttagen
|
29 sep, 2013 15:22
|
|
Borttagen
|
"Ska vi gå då?"
Frågade jag och såg ner i hennes klarblå nästan lysande ögon.
29 sep, 2013 15:23
|
Du får inte svara på den här tråden.