Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Början.

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Början.

1 2 3 ... 56 57 58 ... 230 231 232
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Jag hade sminkat mig väldigt mycket även fast jag inte behövde, och plattat mitt hår som vanligtvis alltid var lockigt och sattit upp en del av set i en majestätisk knut.
Klänningen glittrade lite och böljade nerför min slanka kropp.
Klackskorna var väldigt högs och matchade skärpet till klänningen.
I mina händer höll jag en gigantisk blombukett.

29 sep, 2013 12:01

Borttagen

Avatar


Jag tittade mig lite nervöst omkring i rummet.

29 sep, 2013 12:02

Borttagen

Avatar


Jag steg graciöst in i rummet där Diego var.

29 sep, 2013 12:08

Borttagen

Avatar


Jag tittade upp. Hon var svindlande vacker.

29 sep, 2013 12:12

Borttagen

Avatar


Det svarta mot hans vita hud gjorde honom fantastisk.

29 sep, 2013 12:17

Borttagen

Avatar


Jag gick fram mot henne.

29 sep, 2013 12:18

Borttagen

Avatar


"Du är väldigt vacker ikväll." Log jag.

29 sep, 2013 12:22

Borttagen

Avatar


"Desamma!"
Mumlade jag.

29 sep, 2013 12:23

Borttagen

Avatar


Jag log mot honom.

29 sep, 2013 15:22

Borttagen

Avatar


"Ska vi gå då?"
Frågade jag och såg ner i hennes klarblå nästan lysande ögon.

29 sep, 2013 15:23

1 2 3 ... 56 57 58 ... 230 231 232

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Början.

Du får inte svara på den här tråden.