[PRS] Dragon Fantasy & Scorpius-Hyperion-Malfoy
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > [PRS] Dragon Fantasy & Scorpius-Hyperion-Malfoy
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
"Jag? ja , lite mer nu." ler han och suckar lite. "Det är skönt att vara hemma, som du sa."ler han
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 17 sep, 2013 22:31 |
|
Vildvittra
Elev |
"Nja, inte du menade vad du menade med att fråga mig?" sa hon men ler, det var skönt att vara hemma.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 17 sep, 2013 22:33 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
"Va?" säger han lite förvirrat och trött.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 17 sep, 2013 22:37 |
|
Vildvittra
Elev |
"Du frågade om jag var bekväm, vad menade du med det?" frågar hon och skrattar.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 17 sep, 2013 22:44 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
"Var du bekväm när du låg på mig." skrattar han
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 17 sep, 2013 23:06 |
|
Vildvittra
Elev |
"Jodå, det var jag väl." skrattade Andrea lite och gäspade lätt. Det var mysigt det här.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 17 sep, 2013 23:11 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
Lian ler och kysser hennes kind. "Jag har saknat detta , vet du det?" ler han och smeker hennes hår.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 17 sep, 2013 23:30 |
|
Vildvittra
Elev |
"Jag med, bara du och jag och imorgon helg." säger hon och andas lättat ut, hon skulle slippa jobbet.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 17 sep, 2013 23:37 |
|
Scorpius-Hyperion-Malfoy
Elev |
"Ja..bara vi." ler han och kysser henne.
Sanctimonia Vincet Semper - Purity Always Conquers 17 sep, 2013 23:49 |
|
Vildvittra
Elev |
Andrea ställer sig upp, "Är du trött?" hon tänkte gå och lägga sig.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 17 sep, 2013 23:52 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > [PRS] Dragon Fantasy & Scorpius-Hyperion-Malfoy
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen