(PRS) Mellan Queen Boo och fashion7
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (PRS) Mellan Queen Boo och fashion7
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag sov tyst hela natten
5 sep, 2013 18:50 |
|
Queen Boo
Elev |
Men somnar inte förrän efter en timme.
jag är jättecoolig älska mig plz 5 sep, 2013 19:37 |
|
Borttagen
|
Jag vaknar av ett skrapande ljud. Står och skrapar väggen.
- Men tyst! kvider jag lågt. Erik vänder sig mot mig och betraktar mig med vilda ögon. - Låt mig dricka ditt blod Roxanne! muttrar han lågt men allvarligt. 5 sep, 2013 19:37 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag sover djupt.
jag är jättecoolig älska mig plz 5 sep, 2013 19:39 |
|
Borttagen
|
- V-vad menar du? frågar jag ängsligt och sätter mig upp i sängen.
- Jag blir galen av rastlösheten, jag ser saker, få det att sluta Roxanne, få det att sluta! stönar Erik och ser på mig med så mycket smärta att jag rycker till. Försiktigt och så tyst jag kan går jag fram till Erik. Jag tar honom i min famn och kramar om honom. - Ta det lugnt nu, du behöver inte vara rastlös, vi går till gungorna Erik, kom. viskar jag mjukt i hans öra. Han nickar, så jag klär på mig och drar med Erik till gungorna. 5 sep, 2013 19:44 |
|
Queen Boo
Elev |
Men jag vaknar av att dörren slår igen.
jag är jättecoolig älska mig plz 5 sep, 2013 19:45 |
|
Borttagen
|
Vi går ut
5 sep, 2013 20:22 |
|
Queen Boo
Elev |
jag sätter mig förvirrat upp. Roxanne är borta. Erik också.
jag är jättecoolig älska mig plz 5 sep, 2013 20:24 |
|
Borttagen
|
Jag drar Erik efter mig och trycker ner honom i gungorna. Sedan börjar jag skjuta fart på honom.
5 sep, 2013 20:35 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag ler o somnar om
jag är jättecoolig älska mig plz 5 sep, 2013 20:43 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (PRS) Mellan Queen Boo och fashion7
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen