(PRS) Sofia-Potter & Ripadal!
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> (PRS) Sofia-Potter & Ripadal!
|
Borttagen
|
29 aug, 2013 12:40
|
|
Borttagen
|
Deckare gillar jag inte.
The green mile= den gröna milen.
20 leagus under the sea (Sv titel= en världsomsegling under havet.
29 aug, 2013 12:44
|
|
Borttagen
|
( Har inte sett, jag brukar se Jackie Chan )
29 aug, 2013 12:48
|
|
Borttagen
|
Jag har inte sett någon av det du sett heller.
29 aug, 2013 12:50
|
|
Borttagen
|
( Hm, ska vi hitta på istället?)
29 aug, 2013 12:55
|
|
Borttagen
|
Som vadå?
Inom påhittat rollar jag detta.
Vampyr och mänsklig.
sjöjungfru och människa.
kunglig och vanlig/tjänare/slav.
andra filmer jag kan tänka mig är pokemon 2 eller 3.
29 aug, 2013 12:58
|
|
Borttagen
|
Pokemon har jag inte sett.
29 aug, 2013 12:59
|
|
Borttagen
|
Ja.
då finns det inget annan än handlingarna jag skrev upp eller det andra 3.
För ett nytt roll ska inte spåra ur.
Säg något djälv vi kan rolla.
29 aug, 2013 13:03
|
|
Borttagen
|
Äh, kanske att en pojke ska resa utomlands och träffar sin drömtjej
Som Sune i Grekland
29 aug, 2013 13:18
|
|
Borttagen
|
Det beror på vem som ska vara tjej
29 aug, 2013 13:20
|
Du får inte svara på den här tråden.