Drömdagbok
Forum > Off Topic > Drömdagbok
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag drömde att jag drömde, sedan vaknade jag i drömmen. Inceptiooon~~
28 jun, 2012 22:19 |
|
96hpevanescence
Elev |
Gud, drömde en skitäcklig dröm om att jag var gravid! Jag bara WTF?! när jag vaknade!
Sen drömde jag att det var ett vinterläger hos mina kusiner och att halva min skola var där. Och alla skulle bo i mina kusiners hus, som var trasigt? Hm, weird....
30 jun, 2012 00:10 |
|
Solkatten
Elev |
Jag tror jag drömde att pappa dog O.o :'( Grät i alla fall när jag vaknade ... Jag har drömt att alla i min familj dör åtminstone en gång. </3 Varför?!
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 30 jun, 2012 00:39 |
|
Filifjonkan
Elev |
Att typ min bästa kompis var utklädd till en kentaur och var med i esc med värsta pampiga baladen
evak forever. 30 jun, 2012 11:00 |
|
Twix
Elev |
Jag drömde att jag och Lizzie Lovegood blev dragna i slåttern och var tvungna att delta i Hungerspelen.
Vi sprang ifrån blodbadet vid Ymnighetshornet och hade klarat oss i flera veckor innan karriäristerna började jaga oss. Dom fick tag i Lizzie och mördade henne, och jag sprang bara vidare eftersom jag inte skulle haft en chans mot karriäristerna. Ett tag senare dök Lizzies ande upp framför mig och sa åt mig att fortsätta kämpa, att jag måste vinna, så att hennes död inte skulle varit förgäves. Sedan fick jag en kniv i ryggen och vaknade. har drömt att jag var med i Hungerspelen flera gånger :'c 30 jun, 2012 11:20 |
|
Solkatten
Elev |
Jag drömde om Jedward inatt!
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 2 jul, 2012 12:27 |
|
LolFeelings
Elev |
2 jul, 2012 12:30 |
|
Borttagen
|
Jag drömde om att jag skulle till något ställe där de gjorde reklam för Nikon-kameror...
Wtf? 3 jul, 2012 16:25 |
|
Solkatten
Elev |
Jag drömde typ att jag var efterlyst av polisen men kom jämt undan, mohaha. Sedan typ fick jag jobbet som polis eller vad tusan det var och jag sa till någon "Jag kommer ju jämt undan" eller något xD Asså, det var en weird dröm. Kan inte förklara den och kommer inte ihåg allting.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 3 jul, 2012 16:32 |
|
Borttagen
|
Jag drömde att Lady Dahmer var min mamma.........
Det var inget att garva åt, kan jag då lugnt säga. 3 jul, 2012 17:15 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen