{PRS} ErisedStone & TildeW 2
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > {PRS} ErisedStone & TildeW 2
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
"Du kan vara där ibland och här ibland" föreslog jag.
10 aug, 2013 14:32 |
|
TildeW
Elev |
"Om jag åker tillbaka kommer jag ha spelningar minst varje helg, det går inte, så rik är jag inte!" sa jag.
10 aug, 2013 14:34 |
|
Borttagen
|
"Men ... be dem komma hit!" sa jag.
10 aug, 2013 14:36 |
|
TildeW
Elev |
10 aug, 2013 14:37 |
|
Borttagen
|
"Då åker väl jag och Embry med!" sa jag.
10 aug, 2013 14:39 |
|
TildeW
Elev |
10 aug, 2013 14:41 |
|
Borttagen
|
(Oj, shit! Höll på svimma av hunger, kändes skitläskigt! Sedan tog jag ett kex ^^ Okej, kanske inte så intressant men ...)
"Men låt iallafall Embry komma med!" sa jag. 10 aug, 2013 14:43 |
|
TildeW
Elev |
10 aug, 2013 14:44 |
|
Borttagen
|
Han tittade överraskat på mig och sedan på Jade.
"Ja, självklart!" sa han. 10 aug, 2013 14:45 |
|
TildeW
Elev |
10 aug, 2013 14:47 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > {PRS} ErisedStone & TildeW 2
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen